האם אביה של בר רפאלי מסתבך? גורמים במשטרה הודיעו היום (שני) כי יש בידם די ראיות להעמדתו של רפי רפאלי לדין ולהגיש נגדו כתב אישום באשמת תקיפת שוטרים. הדברים נאמרו בעקבות תלונה שהגיש רפאלי כנגד שוטרת ושוטר שלדבריו תקפו אותו בעת מעצרו. "רפאלי ניסה ליצור פרובוקציה וכעת הוא מנסה להטיל דופי בשוטרים שהגיעו לזירה בעקבות תלונות של שכנים ולא מעבר לכך".



לפי המשטרה, בתחילת האירוע הגיעה למקום ניידת אחת, אולם רפאלי, סירב לצאת לקראת הצוות, סגר את שער חצר ביתו וזאת למרות שהודיעו לו כי הוא מעוכב. מאוחר יותר, כשביקשה השוטרת להתלוות אליו להביא נעליים, הוא סירב ואז הודיעו לו כי הוא עצור. אותם הגורמים ציינו גם כי אין זאת הפעם הראשונה ששוטרים מגיעים לביתו של רפאלי בטענות של רעש במהלך השנה האחרונה.



במשטרה התייחסו גם לסרטון שפרסם רפאלי להגנתו וטענו שהוא מגמתי וערוך: "איפה השלב שבו הוא נראה דוחף את השוטרת?", שאלו במשטרה והוסיפו, "יש קטע שהוא מנסה לברוח מעיכוב כשהוא מנסה להיכנס לביתו למרות שהיא הודיעה לו שהוא מעוכב. את השלב שבו היא מנסה לעצור אותו והוא מתנגד. הוא נעצר בגלל עניין תקיפת שוטרים ולא בגלל עניין הקמת רעש".


"המתלונן איים עליי באקדח"


רפאלי, מצידו, מסר גרסה שונה ולדבריו התלונה נגדו הוגשה על ידי שכן שמתנכל לו במשך שנים. "ניהלתי איתו במו"מ לרכוש את הבית שלו. הוא רצה לקבל ממני כסף בדרכים לא כשרות וסירבתי. מאז הוא מזמין לי פקחים, מתלונן על הבנייה אצלי בחצר, ומתלונן על רעש כאשר אין רעש, כמו הפעם". רפאלי סיפר כי אותו שכן איים עליו באקדח, אולם התיק נסגר מחוסר עניין לציבור. 

"זה שכן שמנהל פגישות חשאיות בחצר ביתו ולא גר פה כבר עשרות שנים, שוטרות ניסו להתפרץ אליי הביתה. אנחנו לא עניינו אותן. היינו חמישה אנשים בחצר, מוזיקה לא היתה. השוטרת ובן זוג שלה, נכנסו לחצר וחיפשו לראות ידוען, מפורסם, ביקיני ובחורות"