ההכרעה הסופית: שופטי בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן, מני מזוז ויצחק עמית, ימסרו ביום שלישי השבוע את הכרעת הדין בערעורו של ניסים חדאד (49), שהורשע באונס ובמעשה סדום של תינוק בן שנה וחצי לפני ארבע וחצי שנים, כך נודע היום (ראשון) ל"מעריב אונליין".



חדאד הורשע בכך שביצע את המעשים בבנה של מי שהיתה בת זוגו באותה תקופה. בכתב האישום, עלה כי בבוקר השבת, ה-18 בפברואר, 2012, בשעות הבוקר המאוחרות, ירד חדאד עם התינוק לחדר הכושר בבניין בו התגורר בצפון תל אביב. שם נותר עמו לבדו וביצע בו את זממו בעת שאמו של התינוק היתה בדירתו. חוות דעת של המכון לרפואה משפטית באבו כביר קבעו כי בתינוק בוצע מעשה סדום.



חדאד טען לכל אורך חקירותיו במשטרה ולאחר מכן במשפט כי הוא חף מפשע, אולם שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב שהרשיעו אותו, דחה את גרסתו. השופט התרשם מעדותה של בת הזוג וכן ממגוון העדויות הנסיבתיות שקשרו את חדאד למעשה, ביניהן העובדה ששהה עם הפעוט לבד, שכתם דם מזערי של התינוק נמצא בפנים תחתוניו וכן מסתירות בעדותו.



חדאד נידון ל-17 שנות מאסר, אך לא ויתר והגיש ערעור לבית המשפט העליון כבר לפני חודשים התקיימו דיונים בפני שופטי העליון, שימסרו כאמור ביום שלישי את החלטתם.



השופטים יכולים לזכות את חדאד או להשאיר את ההרשעה על כנה ולהקל בעונשו וכמובן - להותיר הן את ההרשעה והן את גזר הדין על כנם.