תקיפה חמורה בעקבות קנאה: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב איזור ירושלים בן 33 בגין חבלה בכוונה מחמירה, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות. על פי כתב האישום, הנאשם היה נשוי למתלוננת במשך תשע שנים ולאחר שהתגרשו במהלך השנה עלה חשד בלבו כי היא מנהלת יחסים עם גבר אחר. עקב כך הוא התקין ללא ידיעתה במכשיר הטלפון הנייד שלה תוכנה, שרכש באינטרנט באלף ש"ח, המאפשרת לו להאזין ולהקליט את שיחותיה. הנאשם האזין לשיחות אינטימיות של המתלוננת עם עמיתה לעבודה, ובהמשך הטיח בה את כעסו ואף דרש ממנה להתפטר מעבודתה.



במקרה אחר, הגיע הנאשם לבית המתלוננת במטרה להסיע את ילדיהם לחוג שחייה. באותה עת יצאה גרושתו מחדר השינה והנאשם ירק לה בפנים. מכתב האישום עולה כי כשחזר לביתה לאחר כשעתיים, עת שהכינה ארוחת ערב לילדים, שאל אותה אם דיברה באותו יום עם עמיתה לעבודה. כשענתה לו בחיוב, תקף אותה עם צרור מפתחות, גרם לה לחתכים בפנים, חבט בראשה ודרך על פניה בעודה שוכבת על הרצפה ולעיני ילדיהם כשצועקים לו להפסיק.



מכתב האישום עולה כי הנאשם המשיך להכות ברגליו ובידיו את המתלוננת בעודה שוכבת על הרצפה מעורפלת. במקביל, הזעיקו הילדים את הסבתא וכשהגיע הביתה נמלט התוקף. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאישה חתכים בפנים והיא נזקקה לטיפול רפואי. 



כזכור, רק בחודש מאי אירע בראשון לציון רצח כפול כאשר גבר רצח את גרושתו ואת בן זוגה הנוכחי, לאחר שלא השלים עם העובדה שהמשיכה בחייה. האישה שנרצחה חזרה רק באותו יום ממעון לנשים מוכות, בו שהתה מספר חודשים.