בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את העבריין את בן כהן (41) מרמת גן בביצוע מעשה מגונה במתלוננת בעת שהייתו בבית החולים תל השומר, עקב פציעתו במהלך ניסיון חיסולו. על פי הסדר הטיעון המתוקן שנקבע היום, יבקשו הפרקליטות וההגנה לגזור על כהן מאסר על תנאי, כמו כן תשלום פיצוי בסך 25 אלף שקלים לנפגעת העבירה.



על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש כאמור במסגרת הסדר טיעון, העבירה בוצעה בעת שהנאשם היה מאושפז במחלקת השיקום האורתופדית של בית החולים תל השומר, לאחר קטיעת שתי רגליו. באותה התקופה, היתה א.א, נפגעת העבירה, מאושפזת במחלקת השיקום, לאחר קטיעת רגלה, ושהתה בחדר סמוך לחדרו של הנאשם. ב- 29.7.16, סמוך לשעה 2:00 בלילה, נשמעו באזור בית החולים יריות, שהעירו את המתלוננת משנתה וגרמו לבהלה ואי שקט במחלקת השיקום ובקרב המטופלים. 

שעה לאחר מכן, שכבה א.א. במיטתה כשהיא ערה ומספר מטופלים אחרים יושבים ליד מיטתה ומרגיעים אותה מבהלת היריות. בסמוך לכך, נכנס הנאשם לחדרה של א.א., כשהוא על כיסא גלגלים ומבושם מאלכוהול, ניגש למיטתה, לחש באוזנה שהוא מעוניין לשוחח עמה ביחידות וביקש ממנה להוציא את יתר המטופלים מהחדר. 

ניסיון החיסול של בן כהן. ארכיון:חטיבת דובר המשטרה


"אני לא גבר בעינייך"?

 

א.א., אשר הכירה את הנאשם בשמו, ביקשה מיתר המטופלים לצאת מהחדר ונותרה עם הנאשם לבד בחדרה, כשדלת החדר סגורה ומחוץ לדלת, עומד מאבטחו של הנאשם. הנאשם שהה בחדרה לפחות 20 דקות, כשהוא יושב בכיסא הגלגלים ליד מיטתה. במהלך שהותו בחדר, אמר הנאשם לה שהיא "סקסית ומדליקה" והוא מעוניין שהיא תהיה בת זוגו. א.א הסבירה לנאשם כי היא אינה מעוניינת בקשר זוגי באופן כללי עם אף אחד, אך הנאשם המשיך והפציר ב- א.א. להיות עמו בקשר באומרו: "אני לא גבר בעיניך?". בהמשך ביצע בה הנאשם מעשה מגונה בכך שאחז בידה השמאלית של א.א, משך אותה לכיוונו ואמר לה: "תסתכלי עלי". בידו השנייה אחז הנאשם בפניה של ונשק בפיה. לפי כתב האישום, היא התנגדה למעשיו של כהן בכך שניסתה להתרחק ולסובב את ראשה, אך הנאשם אחז בידה ובראשה ונישק אותה פעם נוספת.
 
בחלוף כחצי שעה, נכנס כהן לחדרה של המתלוננת פעם נוספת, ביקש מכל המטופלים אשר שהו בחדרה לצאת, ניגש למיטתה של ואמר לה שהוא מתנצל אם עשה משהו לא בסדר וכי פעל בהשפעת אלכוהול.  
 

הודה במסגרת הסדר הטיעון, בן כהן. צילום: חן גלילי