פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד סאבר אבו עצא (26), תושב תל שבע, שגנב את הטלפון הסלולרי של העיתונאית שרון פרי והפיץ תמונות עירום שלה

על פי האישום, פרי שהתה ב-17 בספטמבר בחוף הים הדתי באשקלון, כאשר הנאשם הגיע למקום סמוך לשעה 11:00, פרץ לרכבה וגנב את תיקה האישי, שהכיל בין היתר את הטלפון הנייד שלה.
באותו ערב, סמוך לשעה 20:20, נכנס הנאשם לחשבון הפייסבוק של פרי מתוך הטלפון הנייד שלה, וכתב מספר הודעות, כשהוא מתחזה לה. באותו יום, הוא נכנס לתמונות בטלפון הנייד ומצא שם שתי תמונות אינטימיות בהן מצולמת המתלוננת בעירום. מאוחר יותר, סמוך לפני השעה 21:30, נכנס הנאשם לחשבון האינסטגרם שלה, והעלה את שתי התמונות לחשבון, באופן שכל מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם של העיתונאית, יוכל לראות מידית את התמונות האינטימיות, וכל מי שירצה לראות את חשבון האינסטגרם של המתלוננת, יוכל לצפות בתמונות, ולהעתיקן.

שרון פרי. צילום: אינסטגרם

למתלוננת היו באותה עת למעלה מארבע מאות עוקבים, אשר קיבלו הודעה על התמונות של המתלוננת. סמוך לאחר הפרסום, עלה מספר העוקבים לחשבון האינסטגרם שלה לאלפים, כשלכל אחד מהם הייתה אפשרות פוטנציאלית להפצת התמונות האינטימיות. מאוחר יותר, הופצו תמונות אלו באתרים נוספים באינטרנט.
 

זרק את הסים לאסלה בתחנת המשטרה


יממה לאחר מכן, הנאשם פרמט את הטלפון הנייד של פרי, ומכר אותו לנער בן 16 תמורת 900 שקלים, מבלי שיידע אותו כי מדובר בטלפון נייד שנגנב.
בעת מעצרו של הנאשם על ידי המשטרה, הוא פתח במרדף מסוכן ומתמשך ופגע בכלי רכב.
כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים, מייחס לנאשם ביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית באמצעות פרסום והפצה, פריצה לרכב, גניבה, חדירה לחומר מחשב כדי לבצע עבירה,  הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, השמדת ראיות ועוד. 
לפי כתב האישום, בעת שהחוקר של אבו עצא יצא לרגע מחדר החקירה, הנאשם לקח את הטלפון הנייד האישי שלו, הסתיר אותו על גופו, נכנס לשרותים שם הסתיר את מכשיר הטלפון הנייד מאחורי האסלה בתא, השליך את כרטיס הסים  ואת הסוללה לאסלה והוריד את המים, הכול על מנת למנוע את השימוש בהם כראיה.