כתב אישום מזעזע הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, בו מתוארת מסכת התעללות מינית קשה ואכזרית של תושב אזור ירושלים, בן 41, בארבע אחיותיו. על פי כתב האישום, מאז שהיה בן 15 ביצע הנאשם עבירות מין, בהן מעשי אינוס, מעשי בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים וכן עבירת איומים באחיותיו. הנאשם מכחיש את המיוחס לו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. 



מכתב האישום עולה כי הנאשם ביצע בב' (בדוי) מעשים מיניים בעשרות הזמנויות מאז שהייתה בת 14 ועל פני שבע שנים. במהלך התקופה, נהג האח להיכנס למיטתה של אחותו, כשהיא ישנה, לגעת באזורים מוצנעים בגופה ולאנוס אותה. בכמה מקרים, ביצע את המעשים במיטת הוריהם. המעשים לא פסקו גם כשהאחות בגרה. במהלך המעשים, נהגה ב' לעצום את עיניה ולשים עצמה ישנה.



עוד עולה, כי גם אחות נוספת, ד' (בדוי) סבלה  ממעשי הנאשם. באחד המקרים, המתוארים בכתב האישום, כשד' הייתה בת 16, נסעה עם הנאשם ועם אשתו ובני משפחתה ברכב לאירוע משפחתי. במהלך הנסיעה, ביצע בה אחיה מעשים מיניים, כשהיא יושבת על ברכיו.



סעיף אישום נוסף  מתאר את ההתעללות שהעביר את אחותו, א' (בדוי), אותה בעל בעת שביקרה בביתו, למרות התנגדותה ועד שקפאה. הוא גם נאשם שאיים עליה ואמר: "החיים שלך הם אפס הם לא שווים כלום ואין לי שום בעיה להביא אותם לקיצם מאוד מהר. אם מישהו אחד ידע מזה אני אהרוג אותך".



גם באחותו ג' (בדוי) ביצע עבירות מין, על פי כתב האישום, ומאז שהייתה בת 18 גם בעל אותה.



סנגורו של האח, עורך הדין יפתח לנדאו, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו בכתב האישום, מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר מצד אחיותיו המנסות לקבור אותו בעודו בחיים עקב סכסוך משפחתי קשה ביותר. אנו בטוחים כי בסופו של ההליך תצא האמת לאור".