מאסר בפועל, עבודות שרות וקנסות נגזרו היום (שלישי) על שלושה שוטרים שהורשעו בהפעלת "משטרה פרטית" תמורת שוחד. בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 15 חודשי מאסר וקנס בסכום של 25,000 שקל על משה עזרן, ששימש שוטר סיור בתחנת כפר סבא. בייהו אברהם, שוטר סיור ממרחב איילון במחוז תל אביב, נידון לשמונה חודשי מאסר בפועל וקנס בסך 10,000 שקל ועל יוגב אהרון, שוטר סיור מתחנת לוד נגזרו שישה חודשי מאסר בפועל אשר ירוצו בעבודות שירות. 

ארבעה שוטרים הורשעו בתיק זה לאחר שבית המשפט קבע כי הם פעלו כ"משטרה פרטית" עבור חברה לעיקול כלי רכב וזאת בתמורה לשוחד וטובות הנאה שקיבלו מבעלי החברה בין השנים 2010-2013, ושישה נאשמים נוספים, מנהלי ועובדי החברה הורשעו אף הם ונגזר דינם. השלושה הורשעו על פי הודאתם, במסגרת הסדר טיעון. עזרן הורשע בקבלת שוחד, שימוש לרעה בכוח המשרה, פגיעה בפרטיות, שיבוש הליכי משפט ועבירות נוספות. אברהם בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועוד. אהרון הורשע במרמה והפרת אמונים ובשימוש לרעה בכוח המשרה.
מכתב האישום עלה כי השוטרים התלוו לעיקולי רכבים שביצעה חברת "כח לעד, שירותים משפטיים בע"מ", תמורת תשלום, ישירות לכיס, ומתן טובות הנאה.
"פעמים רבות הגיע הנאשם למשמרות העבודה בחברה כשהוא לובש מדי משטרה, כשהוא נחזה להיות שוטר הממלא את תפקידו, ובכך תרם את חלקו בפעולות ההתחזות לצורך קידום האינטרס של החברה", נכתב בכתב האישום נגד עזרן.

"הנאשם ניצל את מעמדו כשוטר- האמון על אכיפת החוק- על מנת לבצע את העבירות", כתב השופט, מרדכי לוי, בעניינו של עזרן. "אין מדובר במקרה חד פעמי, אלא בהתנהלות שיטתית של נטילת שוחד ושל רמיסת הנהלים במשך כשנתיים. הנאשם פגע לא רק בחייבים שעמם בא במגע במסגרת הפעילות העבריינית אלא גם בארגון שאליו השתייך- משטרת ישראל- ובתדמיתו. כמו כן, בתמורה לעבודתו בחברה כמשטרה פרטית קיבל הנאשם מהחברה תשלום מזומן בסכומים שהסתכמו בסכום גבוה מאוד של 100,000 שקל, לצד הטבות נוספות".