הזמר משה פרץ לא יכנס לכלא, כך החליט היום (שלישי) בית המשפט, ובכך קיבל למעשה את בקשתו של הזמר, שהודה במעשים המיוחסים לו. פרץ ירצה כארבעה חודשי עבודות שירות, וישלם קנס של 60 אלף ש"ח, ועל פי החיוך שהיה על פניו בסוף הדיון, ניכר היה כי רווח לו עכשיו שהוסר החשש לפיו יהיה מאחורי סורג ובריח.



כזכור, משה פרץ, אחד מהזמרים הפופולריים ביותר בישראל, הורשע לפני כחודשיים בהעלמת מס בהיקף של מיליון שקל ובהתחמקות מתשלום מס ערך מוסף בסכום של 140 אלף שקל. התביעה ביקשה עונש מאסר בפועל גם למען יראו וייראו, אבל בסופו של דבר תיאלץ להסתפק בעבודות שירות. עדיין לא ידוע האם יוגש ערעור.



משה פרץ בבית המשפט, הבוקר. צילום: אלוני מור



פרץ עצמו נראה מחויך כששוחח עם העיתונאים שיצאו מבית המשפט ואמר: "אני מכבד את החלטת ביהמ"ש ושמח מאוד שהפרק הזה הסתיים והוא מאחורי. כמו שיש טוב יש גם רע בחיים. הפקתי לקחים. הייתי ילד. עכשיו אני הרבה יותר גדול. אני אב לשלושה ילדים ואני שמח שהשופט החליט לקבל את ההחלטה הראויה. הכל מאת השם יתברך". לאחר מכן נשאל פרץ על יתר הזמרים שנמצאים במצב דומה לשלו, כמו קובי פרץ, שנידון למאסר ואמר: "אני לא מתעסק במה שאחרים עשו. יש לי אלבום חדש, וכעת אני מתמקד בזה".



פרקליטו, עורך הדין אלי כהן אמר: "אחרי שהאבק שקע, בית המשפט הגיע לתוצאה שבולמת את מתחם העונש שנקבע במחוזי. לא הייתה הצדקה למאסר בפועל, בשל היקפי הסכומים וההודאה של משה. מצד שני היה תסקיר של שרות המבחן אודות משה פרץ, שהוא יוצא מגדר הרגיל, שמראה על לקיחת אחריות וממליץ לבטל את ההרשעה. התאכזבנו שבית המשפט לא ביטל את ההרשעה".

"מה שהתחיל בקול תרועה הסתיים בקול ענות חלושה. זה רק בגלל שמדובר במשה פרץ. התסקיר בעניינו היה מצוין והמליץ לא להרשיעו". לגבי האפשרות לערער הוסיף: "נלמד את הכרעת הדין ונחליט. מר פרץ יתחיל את עבודות השרות בנובמבר ויסיים אותן כמו שצריך. מדובר ב-10 שנים של עינוי דין. גם הוא רוצה לשים את הסאגה הזאת מאחוריו".

פרץ לפני החלטת ביהמ"ש, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני