בית משפט השלום בירושלים דן היום (רביעי) בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של תושב בית שמש בן 50 החשוד כי במשך כשנתיים וחצי אנס וביצע ומעשים מגונים בבתו, זאת לאחר שמהל כדורי הרדמה במזון ובשתייה שלה. הנושא התגלה לאחר שבתחנת משטרת בית שמש התקבלה תלונה של צעירה בת 23 לפיה נהג אביה לאנוס אותה מאז הייתה בת 15 ועד לגיל 17 וחצי. לטענתה, האב נטל חומר מרדים במזון שהגיש לה ובשעות הערב היה נכנס לחדרה לבצע בה את מעשי האינוס וזאת כשהכרתה מעורפלת ואינה יכולה להתנגד למעשיו.



גורם במשטרה המעורה בפרטים מציין. "המתלוננת ציינה כי האב ביצע את המעשים בזמן שהיה נכנס לחדרה בשעות הלילה, בחלק מהמקרים, רק בשעות הבוקר הייתה מגלה שהיא עברה תקיפה מינית ובחלק אחר מהם היא פשוט הייתה בכניעה בשל העובדה שהייתה תחת סמי הרדמה וכך נפלה קורבן למעשים המתועבים של אביה".



חמש שנים אחרי שהסיוט הסתיים, הצעירה אזרה אומץ וכוחות נפשיים כדי להגיש את התלונה נגד אביה והחוקרים פועלים לבסס את טענותיה. מדובר במשפחה חרדית בתוך חברה סגורה ובשל כך החוקרים מגלים רצינות ורגישות רבה.



אילוסטרציה: אינגאימג




המשטרה גבתה עדויות מהאם 



חוקרי המשטרה גבו עדויות מאמה ומאחיה של המתלוננת אולם נבהיר כי כיוון שמדובר בחשד לפיו החומר עורבב בתוך מזון או שתייה וזאת מבלי ידיעתם או מבלי שראו את ביצוע העבירה בפועל. החוקרים יצטרכו להגיע לממצאים נוספים ולראיות מבוססות עוד יותר שיחזקו את גרסתה של המתלוננת לפחות לגבי השימוש בחומרי הרדמה.



בנוסף, בחיפוש שבוצע בבית המשפחה איתרו החוקרים חבילות של כדורי הרדמה ובמשטרה חושדים כי אלו הכדורים בהם עשה האב שימוש לפני שנכנס לחדרה של בתו. הכדורים הועברו לבדיקת מעבדה וכעת כאמור נמצא האב בהארכת מעצר שבסיומה ימשיכו החוקרים בחקירה לביסוס התשתית הראייתית.