כתב אישום שיוגש מחר (שני) מייחס לגביהו טגנה בן ה-21 עבירת הריגה ולא רצח של הצעיר ברוך אנבייה בן ה-18 מרחובות, במהלך קטטה שפרצה סמוך למתנ"ס השכונתי בקרית משה ברחובות לפני כשלושה שבועות. זאת, למרות שהסתובב חמוש בסכין, התערב בסכסוך שלא היה קשור אליו לכאורה, ודקר למוות את אנבייה



במשטרה טרם השלימו עם כוונת הפרקליטות, ובמהלך היממה האחרונה מנסים להשפיע על מקבלי ההחלטות לשנות אותה ולהגיש בסופו של דבר כתב אישום בגין עבירת רצח. בפרקליטות טוענים כי הסיכויים להרשעתו בעבירת רצח נמוכים לעומת עבירת הריגה.



המשטרה סיימה את חקירת הפרשה, ממנה עלה כי כאמור אנבייה מצא את מותו בתאריך 20 באוקטובר כשהגיע לאזור המתנ"ס השכונתי יחד עם חבר ונפגש במקום עם שתי צעירות מקומיות. חקירת המשטרה העלתה כי שתי הצעירות החלו לתקוף את אנבייה שהתגונן, ואז טגנה שהגיע למקום הצטרף לקטטה ובמהלכה שלף סכין ודקר את אנבייה למוות. 



בפרקליטות טוענים כי חקירת המשטרה לא הצליחה לאשש בראיות כוונה לרצח מצידו של הנאשם, שכן מדובר היה בקטטה שפרצה בין שתי הצעירות לבין אנבייה. אחת הצעירות חברתו של טגנה. מה שהוביל לכך שהנאשם נקלע לתוך הקטטה ובמהלכה דקר את אנבייה. יש לציין כי בפרקליטות מתכוונים להגיש כתבי אישום נגד הצעירות במהלך התקופה הקרובה אולם בינתיים לא הוחלט איזה עבירות לייחס להן.