מני נפתלי, שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה, ממשיך להיות מותקף על ידי מקורביו של בנימין נתניהו. היום (שלישי) התקיים דיון בבית משפט השלום בהרצליה בתביעת הדיבה שהגיש נגד אישים בסביבתו של ראש הממשלה, בה הוא טוען כי ניסו לטפול עליו את העלייה בהוצאות המעון בתקופת עבודתו שם. בין הנתבעים - עורך דינו של נתניהו, ומי שנקשר לאחרונה בפרשת הצוללות, דוד שמרון, אשר נעדר מהדיון.



במהלך הדיון פרצה מהומה, כאשר עורך הדין יוסי כהן, פרקליטו של נתניהו ואחד הנתבעים, התפרץ לעבר נפתלי וקרא לעברו: "הוא גנב ורמאי משחר ילדותו". בהמשך הוסיף כי "בעקבות התביעה, הצטברו אצלנו הוכחות לכך שנפתלי נהג באלימות, ברמאות ובעבריינות, עוד מילדותו, דרך שרותו הצבאי. יש עדויות להטרדה מינית, הוא זייף תצהיר קבלה לעבודה, מדובר בפניות שהגיעו אלינו". בתגובה אמר נפתלי בתום הדיון: "אגיש תלונה נגד עורך הדין כהן ללשכת עורכי הדין על דבריו. איתו אין סיכוי להגיע לפרשה".



תוקף, עו"ד יוסי כהן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
תוקף, עו"ד יוסי כהן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90




הנתבעים האחרים צריכים להשיב אם הם מוכנים להליך גישור



עורך הדין כהן סירב להצעת בית המשפט ללכת לגישור בעניין תיק התביעה, אצל השופטת בדימוס הילה גרסטל. הנתבעים האחרים - ביניהם שמרון, יועצו של ראש הממשלה ניר חפץ, עורכת הדין שולמית אשבול ותנועת הליכוד - ימסרו לבית המשפט תשובה בתחילת החודש הבא האם הם מוכנים להליך גישור.



נפתלי, שזכה בפיצויים בסכום של 170 אלף שקל בתביעת ההעסקה הפוגענית שהגיש, תבע מקורבים לראש הממשלה, בין היתר בגין דבריהם במסיבת העיתונאים שנערכה בעקבות פרסום דו"ח מבקר המדינה. בין היתר נאמר שם כי "מני נפתלי הגיש תצהיר כוזב לבית הדין לעבודה. אמינותו צריכה להתברר על ידי הרשויות". עוד נאמר שם כי נפתלי "השליך ארוחת ערב שהוכנה בבית ראש הממשלה לפח, והזמין ארוחה חדשה ממלון פלאזה. הייתה חריגה בתקופה שמני נפתלי עבד כאב בית, שהובילה למערבולת".