כפי שפורסם לראשונה ב"מעריב אונליין", מסתמן כי פרשת תא"ל אופק בוכריס הולכת לקראת עסקת טיעון שתושלם בקרוב. בוכריס צפוי להודות בעבירות מין וככל הנראה לא יישלח למאסר בפועל. בעקבות כך, נתן זהבי פתח את תוכניתו ברדיו 103FM בביקורת חריפה על בוכריס. "כתב האישום כלל את המילים הקשות "אונס", "מעשים מגונים בכפייה", "מרות". ואז קרה דבר. תנועת המונים למען בוכריס. במדינת ישראל לא האמינו ההמונים, כולל אישים בכירים במערכת הצבאית, המדינית והאזרחית, שתא"ל בוכריס, אדם דתי, נשוי, עם ילדים, "מלח הארץ", פלפל הארץ, סחוג הארץ, כל התארים והסופרלטיבים שאתם רוצים, שהוא יפגע בבנות ישראל כשרות ותמימות, ששירתו תחת פיקודו. אני זוכר את מילותיו, 'לא נישקתי', 'לא נגעתי', 'לא מזמזתי', 'לא בעלתי'. היו הפגנות. באו אליו לביתו. הייתה עליה לרגל. זה היה נראה כמו אחד ממשפטי דרייפוס החמורים ביותר", אמר.



"ואז היה אותו קטע מרגש, שבוכריס יוצא מביתו ואומר שזהו קרב חייו והוא ינצח בו. מר בוכריס, ניצחת? מר בוכריס, זה קרב חייך? אחרי שאמרת את כל מה שאמרת שלא עשית. פתאום כן נישקת, כן מזמזת, כן שכבת. אז עכשיו, איך אני יכול להגדיר אותך? ואני אומר את זה בכאב לב אדיר. אתה חתיכת שקרן מניאק? שכל הכיפה הזו זה בלוף על הראש שלך? מעלת באמון של כל אלה שתמכו בך וחשבו שלא זיינת מהצד. מעלת באמון של אשתך, הילדים שלך, השכנים שלך, הפקודים שלך, המפקדים שלך. פתאום ראית שזה עומד לעלות לך ביוקר? ירדה המסיכה? עכשיו אתה כן מוכן להתפשר ולהודות? אז איזה מין קרב חייך זה? איפה הארטילריה שלך? איפה הלוחמים שלך?", הוסיף.




"אף אחד לא מטיל ספק שאתה גיבור חיל, אבל גם דוד המלך היה מניאק"



"אז מה, יצרת כעת נורמה חדשה? שבגלל שאתה תת-אלוף שעומד בפני קידום לאחד התפקידים הבכירים ביותר בצה"ל, זכותך לזיין את הקצינה א', את הפקידה ד'? ולך תדע מי עוד לא התלוננה עליך. קח את מיטב עורכי הדין שיספרו בשבחך. אף אחד לא מטיל ספק שאתה גיבור-חיל. אבל גם דוד המלך היה מניאק ובשביל זה היה את נתן הנביא, כבשת הרש. שלח את אוריה החיתי למות בקרב בשביל לזיין את אשתו, שהוא נדלק עליה, כשעשתה אמבטיה על הגג. וגם אתה, בכל הזדמנות, על פי מה שנאמר, לא טמנת את כלי זינך בצלחת. אלא בפקודות שלך".



"אז מה עכשיו תהיה הנורמה החברתית? יצרת פה בלגאן אימים. זה לא מסתיים בזה. תראה מה גרמת לאותם אלפים שהאמינו בך. ואותם אלפים שהאמינו ברב ברלנד, שפתאום הוא כן זיין ילדות. ומה קרה עם הרב פינטו שנחשב צדיק, שהלך ואמר שהוא לא, 'חטאתי'. ברלנד אמר שמגיעה לו סקילה לפי חוקי התנ"ך. והרב מוטי, עם הילדים, שהוא פשפש באשכיהם, או השד יודע מה הוא עשה להם. אז מה קורה אתכם? מה עובר עליכם, האנשים שנחשבו הטופ של הטופ של היהדות? איפה הגעתם, לאן התדרדרתם? מה תגידו עכשיו לחילונים שאומרים 'תראו את הדתיים'. ואני לא רוצה להציג את זה ככה. כל בן אדם והיצר שלו. גבר עליך יצרך? לך לעיר זרה, לך לזונה בבית מלון שאף אחד לא יידע. החיילות, הקצינות. הן לא שיקרו. הן אמרו אמת. אתה יצרת רושם שהן משקרות. ביום שראית שהתחת שלך בוער, אז הן כבר לא שיקרו? זה היה בהסכמה?", הוסיף.



"הורידו אותך לדרגת אלוף משנה. נו שוין. באמת עונש נורא ואיום. את הפנסיה אתה תקבל, אל תדאג. הרי רצית לעוף מהצבא, אבל לא. פתאום אמרו לך, הלו, אתה תלך ולא תקבל פנסיה. כסף זה דבר חשוב. אני לא חושב שזה נגמר ככה. אני חושב שאתה צריך עוד פעם לצאת לרחוב, כמו שיצאת, לכתבים. ותגיד - חודשיים לא דיברתי אתכם ועכשיו אני רוצה לדבר אתכם שוב. חטאתי, פשעתי, עוויתי, בעלתי, מזמזתי, נישקתי. ושלא תעז לומר עוד פעם את דבר השקר הזה, שאתה לא אשם", חתם.