ביולי 2013, בעוד אחיו, חגי פליסיאן, עצור בחשד לביצוע הרצח בבר נוער, נפל אור פליסיאן, שהיה בן 15, אל מותו באתר בנייה של חברת "דניה סיבוס" ברמת גן. היום (ראשון) הוגש לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שלושה מעובדי החברה, בגין גרימת מותו ברשלנות. מכתב האישום עולה כי פליסיאן ביצע עבודת ניקיון באתר יחד עם שני חבריו, למרות שלא היה מורשה לעשות זאת, מפאת גילו, וכי עבד בדירה בקומה התשיעית, למרות שהמעקה הוסר ממרפסתה.



עזרי שביט (65) שימש מנהל עבודה באתר הקמת שני מגדלי מגורים בפרויקט "גני מרום" ברחוב אבני חושן ברמת גן. בן ציון שמחי (54) היה עוזרו של שביט ואחראי על העבודה ועל הבטיחות בבניין ואורן אסטרייכר (45) היה מנהל הפרויקט באתר מטעם חברת דניה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין קלאודיה בילנקה מפרקליטות מחוז תל אביב, סיכם אסטרייכר עם מנהל צוות בחברת המעליות באתר, על פירוק העגורון, אשר משמש להרמה ולהורדה של מטענים במהלך הבניה ומחובר לבניין.



לצורך כך, תיאם שמחי את פירוק לוחות הזכוכית במעקות של חלק ממרפסות הדירות, כדי לאפשר את פירוק העגורון. על אף הסרת לוחות זכוכית במעקות, נמשכה העבודה בדירות כסדרה. שמחי או מי מטעמו, פתח את הדירה, כמו גם דירות אחרות בבניין, לצורך ביצוע עבודות ניקיון ולצורך ביצוע עבודות אחרות, על אף חסרונו של לוח זכוכית במעקה המרפסת.



ב-10.7.13 בצהריים, עקב ויכוח עם אסטרייכר, עזב שביט על דעת עצמו את האתר. בבוקר אותו יום, הגיע אור פליסיאן, יחד עם נערים נוספים, לאתר, לשם ביצוע עבודות ניקיון מטעם חברת הניקיון המצויה בבעלות אביו, ואשר הוזמנה על ידי החברה לביצוע עבודות ניקיון בבניין. מכתב האישום עולה כי לא היו מורשים לעבוד באתר מפאת גילם, כמו גם בשל העובדה שלא קיבלו הדרכה בנוגע לעבודתם.



במועד כלשהו, הבחין שמחי בקטינים והודיע לאביו של פליסיאן כי הקטינים אינם מורשים לעבוד באתר. למרות זאת, הם המשיכו בעבודתם. בשעה 15:00 בערך, במהלך ביצוע עבודות ניקיון בדירה, יצא פליסיאן למרפסת הדירה יחד עם נער נוסף. הנער ישב על הרצפה ונשען על המעקה, מבלי ששם לב שאחד מלוחות הזכוכית במעקה חסר. עקב כך, נפל מהקומה התשיעית, דרך הפתח במרפסת, ומותו נקבע במקום.