פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב יפיע בן 52 בגין ביצוע עבירות אלימות קשות כנגד בנותיו לאורך שנים. כתב האישום מייחס לו עבירות של התעללות, חבלה חמורה בבן משפחה, תקיפות, איומים, דרישת נכס באיומים, גניבה, נשיאת נשק, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט.



מכתב האישום עולה כי לאורך שנים השליט הנאשם אווירת טרור ופחד בבית כלפי בני משפחתו ותקף אותם במספר רב של הזדמנויות. מהאישום הראשון עולה כי בעת שהיתה המתלוננת בכיתה ו' ועד להגעתה לגיל 18, התעלל בה הנאשם פיזית ונפשית. בהיותה בת 16, דקר הנאשם את המתלוננת ובהמשך הכניס את פניה לתוך דלי עם מים רותחים. במקרה נוסף, לאחר שהחליטה הבת להוריד את כיסוי הראש, תקף הנאשם את המתלוננת ואסר עליה ללכת לבית הספר.



עוד עולה כי במקרה האחרון בו נעצר הנאשם, הוא החל לאיים על המתלוננת באמצעות שליחת הודעות בווטסאפ: "אזהרה אחרונה שלך. אם אני אדע שאת יוצאת מהבית בצורת לבוש לא צנועה את יודעת מה אני עושה לך"; "תשמעי יא כלבה, אני מאיים, אני אשרוף אותך ואת זאת שילדה אותך"; "הראש שלך שווה כדור". המתלוננת השיבה לו כי היא תגיש תלונה במשטרה.



בתגובה לכך שלח לה הנאשם הודעה " אם תעשי כך את חופרת לעצמך קבר. הפעם לא דומה לפעמים אחרות. תבכו דם. ואם תעשי זאת אני אתחיל אתכן אחת אחת" בהמשך לכך, הגיע הנאשם אל הבית כשהוא מצויד באקדח , ניגש אל המתלוננת, תוך שהוא מצמיד את האקדח לרקתה, מאיים עליה שירצח אותה ודורש ממנה את מכשיר הנייד שלה וזאת בכדי למנוע ממנה להגיש תלונה כנגדו במשטרה ולהשמיד את הראייה.