נערה בת 16 מאזור ירושלים הואשמה היום (ראשון) בבית משפט השלום לנוער בירושלים, בכך שחדרה לטלפון נייד של חברתה, הוציאה ממנו תמונות אינטימיות של החברה והפיצה אותן בקרב חבריהן. עוד היא נאשמת כי לאחר שנודע לה כי מתנהלת נגדה חקירת משטרה, ניסתה לשבש אותה, בכך שביקשה מחבריה להעלים ראיות.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בדצמבר 2015 בשעות הערב, ישנה המתלוננת בביתה של חברתה. הנאשמת ניצלה "שעת כושר" וכאשר המתלוננת נרדמה, נטלה לידה את מכשיר הטלפון הנייד של חברתה וחדרה אליו באמצעות סיסמתה, אותה הכירה מהזדמנות קודמת.


הנאשמת נכנסה לספריית התמונות ובאמצעות תוכנת "ווטסאפ" העבירה לטלפון הסלולרי שלה מספר תצלומים אינטימיים של המתלוננת, בהן היא נראית לבושה באופן חלקי בלבד, בין אם בהלבשה תחתונה בלבד ובין כאשר חשופה בחלקי גופה השונים.



למחרת פרסמה הנאשמת את התצלומים ללא הסכמתה של המתלוננת בכך ששלחה אותם לארבעה תלמידים בכיתה ולתלמידים נוספים בתיכון, בנוסף הציגה הנאשמת לתלמיד נוסף את התצלומים בטלפון הנייד שלה. עוד על פי כתב האישום, במהלך חודש ינואר, לאחר שנפתחה חקירה פלילית, שלחה הנאשמת את המסרונים הבאים, כשבכוונתה למנוע או להכשיל את החקירה המשטרתית אשר התנהלה נגדה: "אם אני נדפקת אתה נדפק פי 10 רק תבין את זה"; "לצאת מזה בעשר דקות אני יכולה אז אני אעזור לך ואתה תעזור לי ששנינו לא נסתבך"; "אני אגיד לו מה להגיד ואנחנו נתאם נעלה למשטרה ונסגור את סיפור הזה" וכן "תגיד לכולם כולל כולם את התמונות של הזונה למחוק לכל מי שיש בשכבה ולא רוצה להסתבך". 



כתב האישום מייחס לנערה ביצוע עבירות של הטרדה מינית, חדירה לחומר מחשב שלא כדין ושיבוש הליכי חקירה.