ראש ארגון הפשע מהדרום, שלום דומרני, ירצה שש שנות מאסר בפועל, במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמו, לאחר שהואשם בניסיונות רצח של יריבים בעולם התחתון באשדוד. על פי המתווה שהושג בין פרקליטות מחוז דרום לבין סנגוריהם של הנאשמים - שלומי באסה, רועי בונקר ואבי וטורי, השלושה ירצו בין שנתיים לארבע שנות מאסר בפועל. 



כזכור, דומרני ואנשיו נעצרו באוקטובר 2015 במבצע רחב היקף של משטרת ישראל, בו השתתפו כ-150 שוטרים. בסמוך למעצרו לפני כשנה, המשטרה הודיעה כי דומרני חשוד  בניהול ארגון פשיעה, שלושה ניסיונות רצח וסחר באמצעי לחימה. דומרני הכחיש כבר עם מעצרו את החשדות המיוחסים לו.



מפרקליטות מחוז דרום נמסר כי "לאחר מגעים ובמסגרת גישור, סיכמו היום הצדדים על מתווה להסדר שיוצג ב-4 בינואר הבא. במסגרת המתווה, סוכמו עונשים בשלושה תיקים מתנהלים בהרכב בית המשפט המחוזי בבאר שבע. במסגרת הסדרים אלה, ירצו שבעה נאשמים מארגונם של שלום דומרני ויוסי אדרי, כאשר שלום דומרני ביניהם, עונשי מאסר משמעותיים, מה שיוביל להרחקתם מהציבור לתקופה ארוכה. לאור המצב הראיתי בתיקים, מדובר בהישג משמעותי למשטרה ולפרקליטות".



מעצרו של דומרני התבצע לאחר מאבק בינו לבין השוטרים, אשר תועד במצלמות הטלפון הניידים של כמה מהשוטרים: "היה מעצר לא קל , הוא נאבק והתנגד אבל לא היה שימוש בירי חלילה", אמרו במשטרה.



במשטרה ציינו לאחר המעצר, כי מדובר בפרשה הגדולה ביותר בהיסטוריה של המחוז הדרומי, והיא תולדה של מאבק עיקש בארגוני הפשיעה בדרום. גורם בכיר במשטרה מסר אז כי ההחלטה לצאת לחקירה הגלויה ולביצוע המעצרים הייתה נעוצה בעיקר בחשש הכבד להמשך הפגיעה בחיי אדם: "זה היה עניין של שעות שעל פי הערכות מודיעיניות שלנו היו מתבצעים חיסולים או ניסיונות חיסול נוספים, יש גבול שלא יכולנו לעבור לכן גם בוצעו המעצרים הללו".