האם בית המשפט יכול להרחיק חמות מבית קרובי משפחתה? בית המשפט לענייני משפחה הוציא בשבוע שעבר צו, האוסר על אישה, תושבת אזור השפלה, להיכנס לביתה של בתה, בעלה ושני ילדיהם. זאת לאחר שהבעל פנה לבית המשפט וטען כי היא מגיעה לבית בכל יום, צועקת, זורקת חפצים ו"עושה בלגן".



בני הזוג, בשנות ה-40 לחייהם, נשואים כ-20 שנה. הם מתגוררים במושב באזור השפלה ומגדלים את ילדיהם, בני שמונה ו-15. בבית מולם מתגוררת אמה של האישה, סבתם של הילדים. בדיון, שהתקיים ביום רביעי שעבר, אמר הבעל כי "אני מבקש להרחיק את חמותי מהילדים, מאשתי וממני. היא עושה לי בלגן, סכסוכים. היא פעם אחת לקחה לי את הילדה ולא רצתה להחזיר לי אותה, הזמינה לי משטרה. היא מסיתה את אשתי והילדים נגדי".



עורכת הדין ליאת לב-קליין, באת כוחו של הבעל, הוסיפה: "יש יחסים מאוד מתוחים. החמות גרה ממול. היא באה כל יום, נכנסת לבית, צועקת, זורקת חפצים, קורעת תמונות. הם נשואים הרבה שנים. אדם לא יכול להיכנס לבית של מישהו ולהתנהג כאילו זה הבית שלו ולגרום לתסיסה".



השופט, שמואל בוקובסקי, שמע את זעקת הבעל וקיבל את דבריו. הוא הוציא צו, האוסר על החמות להיכנס לדירת המגורים של בתה ובני משפחתה. תוקף הצו אמור לפוג היום (שני), אך נראה כי הסכסוך בין בני המשפחה רחוק מלהסתיים.