אב שביצע מעשים מגונים בבתו ישלם לה פיצויים בסכום של כמעט מיליון וחצי שקל - כך קבע היום (שלישי) בית המשפט לענייני משפחה בירושלים. בתביעה, שהגישה אישה בת 34 נגד אביה, נטען כי היא סובלת מהפרעה נפשית פוסט טראומטית, בעקבות מעשיו של האב כלפיה. המעשים המגונים מצד האב נמשכו, כמעט מדי לילה, במשך כשנתיים וחצי, מאז הייתה בתו כבת 14 ועד הגיעה לגיל 16 וחצי. האב הורשע, על פי הודאתו, בשבעה סעיפי אישום, בכללם מעשים מגונים בבנות משפחה, תקיפת קטין על ידי אחראי ותקיפת בת זוג. הוא נידון ל-12 שנות מאסר.



בתביעה שהגישה הבת לפיצויים, נטען שכתוצאה מהתעללות הנתבע בה, היא סבלה וממשיכה לסבול מנזקים רבים: בעיות נפשיות ותפקודיות שונות, דימוי עצמי נמוך, דיכאונות, התפרצויות והתקפים רגשיים, אי יכולת תפקודית יום יומית בחיי המשפחה, בטיפול בילדיה ובחיי האישות עם בן זוגה. עוד טענה כי היא מתקשה למצוא עבודה ולהתמיד בה, בשל מצבה הנפשי,וכי היא מטופלת בתרופות פסיכיאטריות. "כל זה כתוצאה מהתעללותו של אביה", נכתב בתביעה.



היום קיבל שופט בית המשפט לענייני משפחה, שלמה אלבז, באופן חלקי, את תביעתה של הבת, וקבע כי האב יפצה את בתו בסך של 1,392,841 שקל. כמו כן, חויב לשלם לה שכר טרחה בסכום של כ-50,000 שקל, אגרות בית משפט והתשלומים למומחית ולמומחה.