פרסום ראשון: תסריט אימים שחוותה נערה בת 16 הסתיים בהסדר טיעון: באוגוסט האחרון הגיעה הנערה, יחד עם אחותה בת ה-12, כדי לנקות דירה שהן ובני משפחתן התכוננו לעבור לגור בה. יוסף אלגרבלי, תושב בית שמש בן 23, נכנס לדירה בעקבות האחיות וביצע מעשה מגונה בכוח באחת מהן. היום (שלישי) אישר בית משפט השלום בירושלים את הסדר הטיעון שחתמה עמו הפרקליטות וגזר עליו עונש של שנה וחצי מאסר, ממנו ינוכו כארבעה וחצי חודשים שבהם שהה במעצר. עוד הוטל עליו לשלם פיצויים למתלוננת בסכום של 7,000 שקלים והוא התחייב שלא לשוב ולגור באותו בניין בו גרה הנערה שהותקפה. 


על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דקלה לוי מפרקליטות מחוז ירושלים, בשעות אחר הצהריים של ה-23 באוגוסט, הגיעו שתי האחיות לדירה וחלפו על פניו של הנאשם. הן נכנסו לדירה וסגרו את הדלת, אך לא נעלו אותה. השתיים החלו לנקות את הדירה ולאחר מספר דקות הקיש אלגרבלי בדלת ואמר למתלוננת ואחותה כי לא כדאי להן להשתמש הרבה בחשמל ובמים כדי שלא ייווצרו להן חובות. לאחר מכן עזב את הדירה. כעבור זמן מה פתח שוב את הדלת, מבלי להקיש עליה, והציע לאחיות אוכל ושתייה. לאחר מכן ראתה לפתע המתלוננת את אלגרבלי בתוך הדירה. המתלוננת שאלה אותו אם הוא צריך עזרה והוא השיב, "לא, סתם באתי להסתכל על הדירה". 
 
אלגרבלי הסתובב בחדרים, שאל שאלות על הדירה ואף עזר למתלוננת להסיר ניילונים מארונות המטבח. על פי כתב האישום, בשלב מסוים חשה המתלוננת לא בנוח ורצתה לעזוב הדירה. בזמן שאחותה התארגנה אלגרבלי התקרב אליה, אך היא ניסתה להתרחק ממנו. כאשר המתלוננת הסתובבה עם גבה לאלגרבלי הוא התקרב אליה, השכיב אותה על הרצפה ונשכב מעליה. הנערה ניסתה לצרוח, אך הנאשם כיסה את פיה בידו, בעוד זרועו מסביב לצווארה, ואמר לה "ששש", בעודו מחייך, ונשק ללחייה. 
 

בשלב מסוים הצליחה המתלוננת לשחרר את ידו של הנאשם מפיה, וצעקה מספר פעמים לאחותה בשמה, ואף אמרה לנאשם "תלך ממני", תוך שהיא בועטת ברגליה וסוטרת לו, אך הוא לא חדל ממעשיו. אז נגע אלגרבלי באיברים מוצנעים בגופה של הנערה. בתחילה הוא הואשם גם בביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה, אך במסגרת הסדר טיעון שחתם עם הפרקליטות הוסר סעיף זה מכתב האישום ואלגרבלי הודה בביצוע מעשה מגונה בכוח. "אני מתחייב לא לחזור לגור שם", אמר היום בבית המשפט. "אני מצטער שפגעתי. אני יודע שהפגיעה קשה בנפש של הבחורה ועשיתי טעות ואני צריך לשלם עליה".