משה כהן, תושב להבים בן 49, הואשם היום (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב, כי נהג להתחזות למעסה, להציג בכזב בפני נשים כי קיבלו במתנה עיסוי ובשני מקרים אף ביצע בהן מעשים מגונים. מכתב האישום עולה כי כהן לא הוכשר לעיסוי ולא קיבל מעולם תעודת מעסה מקצועי. לכהן מיוחסות ריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה ומעשים מגונים ולבית המשפט הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בטענה כי "מסוכנותו מכוונת כלפי המתלוננות בפרט והן כלפי ציבור הנשים ככלל"



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, כהן נהג לאתר נשים מאזור המרכז, שפרסמו מודעות בדבר איתור שותפות למגורים או איתור דירה באתר האינטרנט "יד 2". הוא יצר עמן קשר והציג את עצמו בכזב בפניהן בשם "דניאל" וכמי שעוסק בעיסוי, והציג בפניהן מצג שווא לפיו הן זכאיות לעיסוי מתנה שהוענק להן מחברים. חלק מהנשים נעתרו פנה להצעתו לעיסוי. הנאשם הגיע לדירותיהן, קיבל במרמה את הסכמתן לבצע בהן עיסוי, וכן עשה בהן


מעשים מגונים.



כך, למשל, בדצמבר האחרון, פנה כהן לאישה בת 32, שפרסמה מודעה באתר. הוא הציג עצמו כדניאל ואמר לה כי קיבלה עיסוי במתנה מחברים. הם נפגשו באוות הערב בדירתה בתל אביב. הוא ביקש ממנה להתפשט ואז החל לעסות אותה, תוך שהוא נוגע באזורים מוצנעים בגופה. האישה ביקשה ממנו לחדול כמה פעמים, אך כהן אמר לה כי ניתן לסמוך עליו וכי "יש לקוחות נוספות שנהנות מזה".



"עקב מצגי השווא, נעתרו חלק מהנשים אליהן פנה הנאשם להצעתו לעיסוי, הגיע לדירותיהן, קיבל במרמה את הסכמתן לבצע בהן עיסוי, וכן עשה בהן מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב בבקשת המעצר.