ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יתייצבו לדיון בתביעת לשון הרע שהגישו נגד העיתונאי יגאל סרנה, זאת בניגוד לבקשתם שלא להגיע לבית המשפט. את ההחלטה קיבל היום (חמישי) שופט בית המשפט השלום בתל אביב עזריה אלקלעי. הדיון יתקיים ב-26 בפברואר והגעתם של הזוג נתניהו תתקיים תחת אבטחה כבדה. השופט דחה את בקשת בני הזוג שלא להתייצב לדיון הקרוב והם יצטרכו גם לעמוד בחקירה נגדית מצד עורכי דינו של סרנה, ליאור אפשטיין ואביגדור פלדמן.



עוד קבע השופט כי על ראש השב"כ לשעבר יורם כהן להגיע גם כן להעיד במשפט. סרנה טען כי ישנה חשיבות בהגעתם של כהן וכן של ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין שכן עניין התביעה מחייב בדיקה מול האחראים על אבטחת ראש הממשלה. השופט קבע כי דיסקין לא יצטרך להתייצב שכן האירוע התקיים לאחר סיום כהונתו.



יגאל סרנה. צילום: פלאש 90
יגאל סרנה. צילום: פלאש 90



כזכור, הזוג נתניהו תבע את העיתונאי סרנה לאחר שזה העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו ובו תיאר כיצד כביכול ראש הממשלה מתבקש על ידי אשתו שרה לצאת מרכבם בצעקות בכביש 1. "אשה אחת לא רוצה שהוא יישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכל עולה באש, השיגעון. הכו בתופים", כתב.