הזמנתם קבלן שיפוצים הביתה? תבדקו טוב מי הפועלים שנלווים אליו, ולו רק כדי למנוע מעצמכם מפח נפש ואפשרות שתיפלו חלילה לסדרת איומים וסחיטה, כל זאת רק בגלל שאותו עובד חמד ברכוש שלכם. את העובדות המצערות הללו למד על בשרו איש עסקים מתחום מותגי האופנה המתגורר בכפר סבא שהזמין לביתו קבלן עבודות גבס במסגרת שיפוצים שערך. מסתבר כי אחד מהפועלים שעבד בביתו, תושב אור עקיבא בשנות ה-40 לחייו, שהתלווה אל הקבלן, ככל הנראה התלהב יותר מידי מהמקום והחליט, על פי החשד, לבצע מעשה סחיטה שהכניס את משפחת איש העסקים ללחץ. הפרקליטות צפויה להגיש היום (חמישי) כתב אישום נגדו.



בכתב האישום נטען כי החשוד, יצר קשר עם איש העסקים, במהלך חודש דצמבר 2016, והבהיר לו כי אם לא ישלם לו סכום של 600 אלף שקל, יעביר דיווחים מביכים אודותיו וייפגע במשפחתו ובעסקיו. במשטרת כפר סבא פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע והחלו לבצע מספר פעולות טכנולוגיות לרבות איתור מכשיר הטלפון ממנו בוצעו השיחות החסומות. בשלב הזה גם תודרך איש העסקים, כיצד לפעול ואיך לנהל את שיחותיו מול אותו אלמוני לכאורה מעברו השני של הקו. עם התפתחות החקירה ולאחר שנאספו מגוון ראיות לכאורה שקשרו את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו , הוחלט לתאם פגישה עם החשוד וזאת אחרי שהפרקליטות יודעה במהלכי החקירה ואף אישרה להפקיד במעטפה סגורה סכום כסף מסומן על מנת שיהיה ניתן להפליל את החשוד.



ביום שני האחרון, תואמה הפגישה על פי דרישתו של הסוחט. איש העסקים הגיע למקום כשהוא מלווה בבלשי המשטרה והניח במקום מוסכם מראש מעטפה שהכילה כסף מזומן. מרגע זה התיישבו הבלשים במארב וערכו תצפית לעבר המקום שבו הונחה המעטפה בתקווה שהחשוד יגיע לאסוף אותה. זמן קצר לאחר מכן, הגיעה למקום מונית וממנה ירד החשוד שניגש אל מקום הנחת המעטפה. הוא נעצר ברגע שהניח את ידיו על המעטפה. באותו הרגע התברר כי לחשוד אין עבר פלילי וכי הוא עבד בעבר בביתו של איש העסקים, קורבן הסחיטה, אצל קבלן גבס. היום (חמישי) אמורה הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום חמור.