המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד משה משה, שוטר בן 49 המשרת כראש משמרת סיור בנקודת קדום שבמרחב שומרון, בגין אינוס, הדחה בחקירה, מרמה והפרת אמונים. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליאורה נהון, עולים פרטי הפרשה המחרידה. 



על פי כתב האישום, בלילה שבין התאריכים 5-6.2.17, בשעה 00:30 , במסגרת שיתוף פעולה בין צה"ל למשטרה, אסף הנאשם את המתלוננת, חיילת בשירות סדיר, יחד עם שוטר נוסף. המתלוננת ירדה לנוח במועדון של החיילים בתחנה והמתינה לצאת לסיור עם הנאשם, נשכבה על מספר כיסאות והתכסתה במעיל שלה. הנאשם נכנס מספר פעמים וניסה לשכנעה להצטרף אליו לסיור במקום שותפו שנרדם. המתלוננת בקשה להמתין לתורה, ולסיום הסיור של הנאשם עם שותפו.



"את אוהבת שוטרים קשוחים"?


בשלב מסוים נכנס הנאשם למועדון, שאל את המתלוננת אם קר לה, ואמר לה: "בואי, אני אסדר לך את הפליז, אני אחמם אותך". לאחר מספר דקות שב והציע לה לישון בחדרו ובמיטתו. המתלוננת הביעה את חששה כי מישהו יכנס לחדר והיא לא תחוש בנוח, ודחתה את הצעתו, אך הנאשם חזר על הצעתו בשנית. לאחר הדברים האמורים, בשעה 01:30 הורה הנאשם למתלוננת להעלות את הציוד שלה על רכב הקרקל המשטרתי והנאשם והמתלוננת יצאו לסיור.



במהלך הנסיעה המתלוננת תחבה לפיה פילטר של סיגריה, אולם הנאשם הוציא אותו מפיה. המתלוננת, שבקשה לעשן סיגריה, תחבה לפיה פילטר נוסף והנאשם הוציא את הפילטר הנוסף מפיה של המתלוננת, תחב את אצבעותיו לפיה, ומרח את רוקהֹ על שפתיה. עקב כך, נעה המתלוננת לכיוון החלון במטרה להתרחק מהנאשם. משה שאל אותה אם היא חפצה שיאזוק אותה, והאם היא אוהבת שוטרים קשוחים.



בהמשך הנסיעה, אמר השוטר לחיילת כי הוא רוצה "טעם טוב בפה", לכן היא הציעה לנאשם מסטיק, אולם הנאשם ביקש את המסטיק אותו לעסה המתלוננת באומרו כי מפיה "הכי טעים".



צילום ארכיון: עידן סלם



"עשיתי טעות, זה לא היה צריך לקרות"


לאחר הדברים המתוארים, הגיע הנאשם לסמטה בסמוך לעצים, עצר את הרכב, וכיבה את האורות. בשלב זה, ביצע הנאשם במתלוננת עבירת אינוס. המתלוננת ביקשה כי יחדל ממעשיו. בשלב מסוים, חדל הנאשם, והציע למתלוננת לעבור למושב האחורי לצורך קיום מגע מיני ובשלב זה החלה המתלוננת לבכות.



בהמשך פנה הנאשם אל המתלוננת ואמר לה כי הוא מתחנן בפניה שלא תסבך אותו, "עשיתי טעות, זה לא היה צריך לקרות". לאחר מכן הוריד הנאשם את המתלוננת בתחנה, ונסע מהמקום.