כשהוא מתעלם לחלוטין ממשפט אלאור אזריה, בעקבות היותו חלק מצוות ההגנה לערעור, החליט עורך הדין ושדרן הרדיו, יורם שפטל, להתייחס לבחירת השופטים אמש לבית המשפט העליון. שפטל בירך את התהליך שנעשה, קרא למה שנעשה היסטוריה ובעיקר ביקר את האנשים שגרמו לאורך השנים למצב שבו נמצאים בו "שופטים שנמצאים קילומטרים מהצד השמאלי של המפה".



את תוכניתו ב-103FM פתח ואמר: "אני נפעם משרת המשפטים, אילת שקד, שניתן להגיד שהיא המוצלחת, הטובה והמבריקה שהיתה כאן מאז קום המדינה. כי אני בחלומותיי הוורודים ביותר, לא עלה בדעתי שהיא תצליח למנות בסבב הנוכחי, מתוך ארבעה שופטים, שגר מהצד היותר נכון של הקו הירוק, ביישוב דולב. שופטת שנייה, עם כיסוי ראש, שופט שלישי, שהגדירו אותו אלה שלא רצו אותו בעליון, שעומדים קילומטרים שמאלה מהמרכז, כי הוא לא קורץ מחומר של שופטים בבית המשפט העליון. איזו בושה וחרפה להגיד דברים כאלה. איזו התנשאות וסנוביזם. למה? כי הוא גדל במעברה? זוהי גם הטעות הטקטית הקשה שעשה הממסד של בית המשפט העליון, כי הוא הסית באופן מוחלט את שר האוצר שלנו כחלון לעבר המחנה הלאומי.  



"לכן האמירה הזאת כלפי המועמד שלו היא שגרמה לכך שנוצר רוב מוצק. כאלה שלא עולה על דעתם לפסול חוק או החלטת ממשלה, משום שזה לא סביר או מידתי בעיניהם. שלושה מתוך ארבעת השופטים הולכים להצטרף למחנה ההולך וגדל, שלא עולה על דעתו לפסול, מכוח סבירות חוקים, החלטות ומדיניות של ממשלה.



עדיין יש לומר, וכאן אני מרשה לעצמי לחלוק על השרה שקד, שמדבריה ניתן היה לומר באופן ברור שחל מהפך בבית המשפט העליון, במובן הזה, שיש רוב מקרב שופטי בית המשפט העליון לחיסול הדיקטטורה של בג"ץ. יחסי הכוחות השתנו לטובה. פרשו שלושה שופטים שנמצאים שמאלה, ונכנסו שלושה שופטים שנמצאים ימינה. דיקטטורת בג"ץ הסתיימה.



בסבב המינויים הבא, אם תצליח שקד לעשות את הפלא שהיא עשתה אתמול במינוי השופטים, הרי שבסבב המינויים הבא, אפשר יהיה לומר, ואין דבר שטוב יותר לעם היהודי היושב בציון שהדיקטטורה של בג"ץ היא בר מינן. זה לא בית המשפט העליון. כשישבו שם חיים כהן, אגרנט, עציוני, הם היו אריות משפטיים, והיתה לי הזכות להופיע בפני חלק מהם. האריות הללו ידעו לשים מחסום לעצמם, הם ידעו מהו מקומו של בית המשפט. אנחנו רואים איך אהרון ברק, לאחר מכן, בנה את דיקטטורת בג"ץ.



בכל הקשור לג'ורג' קרא, הכסא הערבי בבית המשפט העליון הוא פחות גרוע. סלים ג'ובראן, שהוא נוצרי מרוני, הצטיין בפסיקות שצמד המרצחים המזוהם, עובייד ודיראני, יכולים להגיש כתב תביעה ופיצוי על מה שעברו בכלא. אותם בני בליעל, שדמו של הטייס שנפל בשבי, רון ארד, הם אחראים להיעלמותו.