נהג הסעות תלמידים בן 49 מירושלים הורשע היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בשתי עבירות של אינוס - בעילה של קטינה שטרם מלאו לה 14 שנה, מקרים רבים של מעשים מגונים ועוד, שביצע כלפי ילדה בת 13, אותה נהג להסיע לביתה. במשך 10 חודשים שבהם השניים היו בקשר הנאשם נהג להתכתב עמה, להיפגש, לקנות לה מתנות וכן אנס אותה וביצע בה מעשי סדום ומספר רב של מעשים מגונים.



הקשר הופסק לאחר שאמה של הילדה גילתה את מכשיר הפלאפון שנתן הנאשם לילדה ואת חלופת המסרונים ביניהם. במהלך המשפט נאלצה הילדה להעיד נגד האדם שפגע בה.



בפסק הדין דחו השופטים את טענתו של הנאשם, שהכחיש תחילה כי קיים יחסי מין עם המתלוננת ובהמשך הודה בכך אך טען כי היחסים היו בהסכמתה וביוזמתה. עוד טען כי היא הייתה מאוהבת בו וכי "לא היה יכול לעמוד בפיתוי שהציבה בפניו המתלוננת".



"התייחסותו של הנאשם אל המתלוננת כאל הצד היוזם אינה עולה בקנה אחד עם שורה של דוגמאות מתוך חליפת המסרונים ביניהם", נכתב בפסק הדין. "בשורה של מקרים הנאשם יזם את התקשורת עם המתלוננת. הוא אף פעל באופן אובססיבי, כאשר שלח סדרה של מסרונים תוך פרקי זמן קצרים".



ארכיון: אלוני מור



מינף את הצורך בדמות אב לקשר מיני


עוד כתבו השופטים: "בשל מצבה המשפחתי, הייתה המתלוננת צמאה לדמות אב. במידה לא מבוטלת, הנאשם מילא חלל זה, באוזן קשבת, ובתמיכה, נפשית וחומרית. ברם, בהמשך מינף את הקשר עם המתלוננת, לקשר בעל אופי מיני, אשר היה לו בו עניין רב. לנאשם, אדם מבוגר, לו ילדים בוגרים, יתרון גיל וניסיון מובהק על המתלוננת, נערה צעירה בת פחות מ-14 בעת רוב רובם של המעשים.



"בנסיבות אלה, יש בסיס לקבוע, כי היה ביחסים בין השנים ממד משמעותי של ניצול מצדו של הנאשם". השופטים החליטו לזכות את הנאשם משורת עבירות מין נוספות שיוחסו לו, בשל ספק סביר.