כונס הנכסים אמר שענבל אור ירדה למחתרת, ולפי הדיווחים אפילו אמא שלה לא הצליחה ליצור איתה קשר, אך בשיחה עם "מעריב אונליין" היא דווקא מדברת. לאחר שלא הופיעה לדיון בבית המשפט בעניינה היום (ראשון), טענה אשת העסקים כי מצבה הרפואי הוא זה שמנע ממנה להגיע אל הדיון: "אני חולה בדלקת ריאות ויש לי את האישורים הרפואיים לכך". לדבריה, מדובר באי הבנה: "למרות שיש לי אישור פקס שהחומר הרפואי שלי נשלח והתקבל, השופט לא קיבל את המסמכים ולכן פסק את החלטתו". בהתייחס לאמירתו של כונס הנכסים לפיה היא "ירדה למחתרת", אמרה: "אין לי מושג".



מוקדם יותר הוציא נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, צו הבאה לאור, לאחר שזו לא התייצבה לדיון שהיה אמור להתקיים היום בעניינה.  אורנשטיין קבע כי אור ביזתה את בית המשפט, הורה למשטרה לעצור את החשודה ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה.



הפקס ששלחה ענבל אור. לטענתה מדובר באי הבנה
הפקס ששלחה ענבל אור. לטענתה מדובר באי הבנה



עורך הדין איתן ארז, המפרק של אור, ציין בדיון כי היא מודעת לקיומו של הדיון, שכן הדיון הקודם נדחה לבקשתה, בשל מחלה. "החייבת בעצם 'ירדה למחתרת' וגם בהליכים משפטיים אחרים שמתנהלים במישור דיני המשפחה, הצדדי האחרים שם לא מצליחים לבצע לה מסירות" והוסיף:"באופן כללי החייבת לא מצייתת לשום צו של בית משפט".



המפרק ביקש מהשופט להוציא לה צו הבאה ולהורות למשטרה להביא את אור בפני בית משפט. לבקשה הצטרף עורך הדין אילון בריל, בא כוח כונס הנכסים הרשמי. אורנשטיין כתב בהחלטתו כי "אור לא התייצבה לדיון, הגם שהחלטה הודעה לה, כאמור בתצהיר שהוצג בפני, כמו גם שהיא אמורה לדעת על ההחלטה, לאור בקשת הדחייה שהוגשה על ידה".



לדבריו, "בנסיבות אלה ניתן בזה צו הבאה לחייבת. משטרת ישראל מתבקשת לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה". לפי החלטתו של אורנשטיין, צו המעצר ניתן להמרה בהפקדת 50,000 ש"ח וחתימה על התחייבות שהיא תתייצב לדיון הבא שיקבע.



מאמא של ענבל אור נמסר: "היא עם דלקת ריאות ולא ירדה למחתרת. יש לנו בעיה הרבה יותר מורכבת היום כי אין לה בית. היא עוברת משבר קשה. אני לא רואה אותה ביום יום. בנוסף, הבנות, בנות ה-12 ו-14 עוברות טראומה מאוד קשה בשל מה שקורה".