מספר שעות לאחר הגשת כתב האישום נגד אשר פרג' בגין רצח בכוונת תחילה של אמם, טובה קררו ז"ל, הגיבו בנותיה נופר ורינת להחלטה שהתקבלה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב: "היה חשוב לנו להגיע היום ולשמוע את האישומים. אנחנו לא מוצאות לנכון לקלל אותו או לצעוק עליו, לא ככה חונכנו, אלה לא הערכים שהורינו הנחילו לנו. עוברת עלינו תקופה מאד קשה. ביום אחד השמים נפלו עלינו. נעשה הכל כדי שהנושא הזה יישאר בסדר היו, כי לא ייתכן שאנשים יפחדו ללכת לעבודה".      


 




התובעת, עורכת הדין תמי אניס מפרקליטות תל אביב, אמרה: "הגשנו היום כתב אישום חריג וקיצוני בחומרתו ביחס לעבירה של רצח האחות טובה קררו ז"ל. מדובר על מקרה אלימות קשה ביותר שכוון כלפי דמות מאנשי צוות רפואי. לצערנו זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, כאשר רק לאחרונה נחשפנו למקרים כאלה. רשויות האכיפה ימשיכו להילחם בתופעה".     


   

אשר פרג' מכסה את פניו בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
אשר פרג' מכסה את פניו בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
     



לעומת זאת, מעורכת הדין אופיר כתבי מהסנגוריה הציבורית, אשר ייצגה את פרג' בדיון, נמסר: "ביקשנו בהסכמת הפרקליטות ולאור האמור בחוות הדעת הראשונית לבחון את מצבו הנפשי של הנאשם. נמתין לקבלת חוות הדעת ונגיב בהתאם בבית המשפט".



כזכור, בתאריך 14.03.17 הגיע פרג' למרפאה, כשהוא מצויד במצת ובבקבוק המכיל חומר דליק, והמתין לתורו בסמוך לחדרה של קררו, עד שנקרא על ידה לביצוע בדיקת הדם. כששהו הנאשם והאחות בחדרה, שפך עליה פרג' את החומר הדליק והצית אותה, בכוונה לגרום למותה. מיד לאחר מכן, עזב את חדרה, בעודה נשרפת חיים, ויצא למסדרון המרפאה כשהוא אוחז בידו האחת בבקבוק בו בערו שאריות החומר הדליק ובמצת בוער בידו השנייה. הנאשם השליך את הבקבוק והמצת מידיו ועזב את המקום. מותה של קררו נקבע במקום.