בית משפט השלום בתל אביב זיכה היום (שני) את העבריין עמיר מולנר, אשר הואשם בהפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. על פי ההחלטה, לא ניתן היה להוכיח כי מולנר ניסה לגרום להכשלת שוטר, ובשיאו של המשפט חקר העבריין את השוטר לשעבר, ערן מלכה, וטען כי תפר לו תיק. כזכור, מולנר החליט כי הוא ייצג את עצמו בבית המשפט, ללא עורך דין. לאחר הזיכוי, ביציאתו מבית המשפט סירב מולנר לשוחח עם כלי התקשורת. האירוע עצמו התרחש לפני כארבע שנים, כאשר מספר שוטרים הגיעו לביתו, על מנת לערוך חיפוש, שניתן להם על ידי בית המשפט. מולנר טען כי אחד מהם הסתיר את המצלמה, ובכך מנע ממנו לבדוק מי נמצא מאחורי הדלת. 



בהחלטה כתבה השופטת: "הסתרת המצלמות בידי המשטרה מנעה ממנו לדעת מי מאחורי הדלת. השוטרים הזדהו רק כאשר הם הסירו את הסתרת המצלמה. לא ניתן לקבוע כי לפני הצגת תעודת השוטר לנאשם הוא ידע שמדובר בשוטרים כשבידם יש צו חיפוש ולא באנשים שבאו לפגוע בו". מולנר עצמו טען לאורך המשפט כי לא יכול היה לדעת מי נמצא שם, ואף התחבא בחדר הביטחון בדירתו. מולנר חיזק את טענותיו בכך שסיפר שהמשטרה הזמינה אותו אליה מספר ימים לפני האירוע, כדי להזהירו על ניסיון חיסול מצד יריביו.

במהלך המשפט נחקר מולנר על ידי התובעת. ואמר בבית המשפט: "באותו יום התעוררתי בשעות הבוקר לקול דפיקות בדלת. הסתכלתי במצלמות האבטחה שיש בדלת וראיתי שמישהו כיסה את העינית. חשבתי שבאו לפגוע בי. סגרתי את עצמי בחדר הביטחון בדירה וחיכיתי שהאיום יחלוף. לאחר זמן מה שמעתי שמנסים לפרוץ לדירה באמצעות פטישים. שאלתי 'מי זה' ואמרו לי 'משטרה'. השוטר הזדהה וניסיתי לפתוח את הדלת אך היא היתה תפוסה בגלל מכות הפטישים. הסברתי להם שאני לא מצליח לפתוח וכעבור כשעה היא נפרצה".

מולנר האשים את מלכה כמי שעמד מאחורי בניית התיק האמור וכן את החיפוש בביתו. עוד הוא האשים את המשטרה שבחרה למחוק את מלכה מרשימת עדי התביעה בעניינו. "ערן מלכה הוא העד העיקרי. הוא השף של כל הסיפור הזה. באמצעותו אני אוכיח שכל החיפוש היה מפוברק. הוא היה צריך להיות עד תביעה. לא מבין למה העלמתם אותו".

התובעת ניסתה להקשות על מולנר, ותהתה האם נשמע הגיוני שגורם המגיע לחסל עבריין בכיר ימתין מחוץ לביתו במשך כחמש שעות. מולנר רק חייך והשיב: "אני לא רוצה לתת רעיונות לאויביי". מיד לאחר מכן המשיך לתקוף את המשטרה וציין כי בעבר כבר היה קורבן לחיפושים בביתו אולם לדבריו השוטרים לא התנהגו מעולם כפי שהתנהגו בהקשר האמור. "הם כיסו את עינית בדלת ביתי וכן את המצלמה". בסופו של דבר, פרצו השוטרים את הדלת, ונגד העבריין הוגש כתב אישום בגין הכשלת שוטר, שכאמור נדחה היום על ידי בית המשפט.