פרשן ערוץ 10 ברוך קרא התייחס הבוקר (ראשון) לדברים שאמר ח"כ מיקי רוזנטל באירוע 'שבתרבות' במודיעין, לפיהם המשטרה תמליץ להעמיד את ראש הממשלה נתניהו לדין: "המלצת המשטרה תהיה להעמיד לדין את נתניהו בשני התיקים, אלף ואלפיים. איננו יודעים עוד בדיוק באילו סעיפים", אמר קרא בתוכניתם של משעל,עובדיה ורפאל ברדיו 103fm.

לדבריו, "עיכוב החקירה לא נבע מפקפוקים בחוזקם של התיקים אלא ממהלכים נורמטיביים בחוק. למשל, במשך תקופה ארוכה ההנחה הייתה שאי אפשר לסיים את החקירה מבלי לגבות עדות או לחקור באזהרה את ג'יימס פאקר. הדבר לבסוף לא התאפשר".
 


על התיק סיפר ברוכי: "זהו תיק פלילי שיש בו ראיות. בתיק יש עדות מאד מרכזית של העוזרת האישית של מילצ'ן המסייעת לו בענייניו בארץ. אני יכול לומר שהעובדות השנויות במחלוקת בתיק הן יחסית מועטות כרגע. כעת יש ניסיונות להציג פערים בין גרסתו של נתניהו לבין הדברים בהם הוא מואשם במשטרה כמו גובה הסכום או האופן בו התנהלה המערכת החברית בין נתניהו לפאקר".
 

בנוסף לכך, כתב חדשות 10 התייחס לדבריה של פרקליטת מחוז תל אביב וטען: "ישנה חשיבות גדולה לדבריה של הפרקליטה שאמרה שלאיש ציבור אסור לקבל מתנות. בגלל שהתיק בנוי על תפיסה ערכית של מותר ואסור זהו תיק מורכב יותר. חוק המתנות לא עוסק בהפרת אמונים והשאלה האם הנושא הזה נשלל. להערכתי, ההחלטה של היועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין היא דבר שייקח זמן, לפחות חמישה חודשים".