בית משפט השלום בפתח תקווה, קבע היום (שלישי) את כי חיים תנעמי, החשוד בגרימת מותה של חברתו ורה קרמסקוי, יישאר במעצר עד להמשך הדיון בעניינו. בתחילה נקבע כי תנעמי ישוחרר למעצר בית, אך בית המשפט החליט לעכב את הביצוע לבקשת המשטרה. לפני כיומיים, הותר לפרסום שמו של תנעמי, לאחר שבית המשפט העליון בירושלים דחה את הערעור שהגיש עורך דין אורי בן אשר, פרקליטו של החשוד, לביטול החלטה של בית המשפט המחוזי אשר הורה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים.  כזכור, קרמסקוי מתה לאחר שנפלה מרכב נוסע בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל, ועל פי החשד תנעמי דחף אותה מהרכב.
העליון קיבל את עמדת חוקרי מחוז ש"י במשטרה והשאיר על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי מרכז, שכאמור הפך את החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה והאריך את מעצרו של תנעמי בשישה ימים. במשטרה התנגדו לשחרור החשוד וטענו כי שהותו במעצר נחוצה לחקירה, עד קבלת הממצאים הסופיים של נתיחת גופתה. 

החשוד ברצח ורד קרמסקוי, חיים תנעמי, צילום: רפרודוקציה


בשבוע שעבר, דיברה אמה של קרמסקוי אלונה, כשהיא יושבת שבעה על בתה ואמרה כי היא לא מאמינה כי בתה נטלה את חייה בעצמה. "אל תאמינו למה שמספרים", אמרה האם והסבירה: "הבת שלי לא קפצה אל מותה, היא אהבה את החיים, הייתה מלאת שמחת חיים". לאחר מכן אמרה אלונה כשהיא ממררת בבכי: "אני רוצה שיזכרו אותה בתור מלאך. באמת יכול להיות שהבאתי לכאן מלאך שסיים את התפקיד שלו".
 
ורד(ורה) קרמסקוי ז"ל, צילום: פייסבוק


קרמסקוי הוסיפה: "אני הבאתי אותה בבטן לארץ הזאת, לא האמנתי שאני אקבור אותה בארץ כשהיא בת 19 בלבד. אני אמא שאיבדה את הפרח שלה, שאפילו לא הספיק לפרוח. היה לה מאוד קשה, היינו תומכות האחת בשנייה. היא התבגרה בגיל צעיר, עברה מה שהיו צריכות לעבור אולי 30 נשים. היא לא עשתה שום דבר רע לאף אחד".