עובד בתעשייה הביטחונית לשעבר נעלם לרעייתו לפני חמש שנים ומאז אבדו עקבותיו. אשתו ניסתה לאתר אותו בכל מקום אפשרי ואף נעזרה במשטרה שהכריזה עליו כנעדר. מאז ועד היום איש לא ראה אותו - וגם רעייתו לא יודעת אם הוא חי או מת. כיום היא מצויה במצוקה כלכלית קשה. 

סיפור זה עומד בבסיס הדיון המשפטי בבית המשפט למשפחה. האישה טוענת באמצעות עורכת הדין שרין סולן, שהיא זכאית למזונות עבורה ועבור ארבע הבנות הבגירות שזקוקות עדיין לסיוע שלה.
מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי בני הזוג נישאו לפני 24 שנים. עבור הבעל מדובר בנישואים שניים והוא הביא עמו נדוניה של שנים בנים לתא המשפחתי. לפני כעשור הוא סבל מאירוע רפואי ואחת הסברות כי הוא פוטר מעבודתו בשל כך. מרגע הפיטורים הוא החל להתנהג בצורה מוזרה לרעייתו. כמה שנים לאחר פיטוריו כאמור עזב במפתיע את הבית מבלי להשאיר הסבר או סימן חיים לצעדו והוכרז כנעדר. המשטרה, שעשתה מיד אחרי היעלמו מאמצים לאתרו קיבלה לטענת האישה מידע לפיו יתכן כי הוא מת וקבור בחולות אשדוד, אבל הניסיונות לאתרו באמצעות סריקה של כלבי גישוש לא העלו דבר והמשטרה הכריזה עליו כעל נעדר.

"אני בטוחה שהוא חי ומסתתר ממני ומהבנות להן הוא צריך לדאוג", טענה בפני עו"ד סולן. "לא ראיתי אותו מאז נעדר ומאז הוכרז כנעדר על ידי המשטרה. כל הניסיונות שלי באמצעות פניות למקום עבודתו לשעבר בתעשייה הביטחונית לאתרו לא עלו יפה". עוד הוסיפה כי "למרות שלא ראיתי אותו ולמרות שאיש מקרובנו לא ראה אותו ואיש מהצד שלו לא יודע היכן הוא יש לי הוכחה שלפחות ב-2014 הוא היה חי". עו"ד סולן טוענת כי באותה שנה הוא משך את כספי קרן ההשתלמות שלו. "על פי המידע שהגיעה לאישה הוא משך כמה מאות אלפי שקלים מהקרן".
כל הפניות לקרן ההשתלמות לברר האם הוא עצמו משך ולאיזה כתובת כדי לאתרו כרגע לא עלו יפה. עו"ד סולן מבקשת מבית המשפט לחייב את הקרן לחשוף את המסמכים שאולי ישפכו אור על היעלמותו, כדי שניתן יהיה בהמשך להביאו לבית המשפט ולהשלים את הדיון בדרישת המזונות של אשתו, ובנוסף ברצונה לממש את זכויותיו על הדירה שבבעלותם כמו כן כספים המצויים בקרן הפנסיה שלו וקרנות אחרות כדי שתוכל להתקיים ולקיים את בנותיה בכבוד.