כתב אישום שהוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום לנוער בירושלים נגד קטין בן 17 מביתר עלית חושף טרגדיה קשה שאירעה לפני כמעט חודש. הקטין מואשם בגרימת מותה ברשלנות של פעוטה בת שלוש, אותה דרס ברכב שבו נהג ללא רישיון. מכתב האישום עולה כי המקרה אירע בעמדה מאולתרת לשטיפת מכוניות שהקים הנער סמוך לביתו.
 
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, ב- 20 באפריל, ארגן הקטין עמדה זמנית לשטיפת רכבים בחניה הסמוכה לביתו. בשלב מסוים בשעות אחר הצהריים, הגיע למקום "לקוח", לצורך שטיפת הרכב. הנאשם ביקש ממנו את מפתחות הרכב על מנת להזיזו סמוך לעמדת השטיפה. באותה עת צעדו במדרכה שגובלת בחניה ילדה בת שלוש  ואחיה בן 10.
 
הנאשם נכנס לרכב, התניע והחל בנסיעה לאחור לכיוון המדרכה הממוקמת מאחוריו. במהלך הנסיעה לאחור עלה הנאשם עם הרכב על המדרכה ופגע עם חלקו האחורי של הרכב בפעוטה ובאחיה הקטין, הנאשם המשיך בנסיעה לאחור עד שהתנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה. הילדים נלכדו בין גב הרכב לגדר הברזל שניזוקה מפגיעת הרכב.
 

כתוצאה מהתאונה, ספגה הפעוטה פגיעת ראש קשה ופונתה לבית החולים שם נקבע מותה. כמו כן, כתוצאה מהתאונה נגרמו לאחיה שפשופים ופציעות.
מכתב האישום עולה כי הנאשם "התרשל בהתנהגותו ונהיגתו, בין היתר, בכך שנהג ברכב ללא רשיון נהיגה ומעולם לא למד לנהוג, נסע לאחור ברכב מבלי להסתכל ולהבחין במנוחה ובקטין עלה עם הרכב על המדרכה, פגע במנוחה ובקטין, לא בלם את הרכב ורק כאשר הרכב התנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה נעצר הרכב, בעת שהמנוחה והקטין לכודים בין הרכב לגדר".