בית משפט השלום בתל אביב חייבת את שידורי קשת וחברת ההפקות קופרמן לשלם פיצויים למשתתפת תכנית הריאליטי האח הגדול, עדנה קנטי, בסכום של 30 אלף שקל. מדובר בפחות מחצי אחוז מהסכום שתבעה קנטי – שבעה מיליון שקלים. הפיצויים נפסקו לה בגין לשון הרע, אולם השופט, אבריי ברקאי, דחה על הסף את טענתה לכליאת שווא ופגיעה בפרטיות. 



קנטי טענה שהנתבעות פגעו בפרטיותה בכך שפרסמו על מציאת גידול בראשה. השופט קבע כי קנטי עצמה סיפרה "במו פיה" על הגילוי אל מול המצלמות. לגבי כליאת השווא קבע השופט כי ניסיונותיה לפתוח את דלתות המתחם ולטפס על חומה "מתאימים להתנהלות משתתף בתכנית ריאליטי המבקש לתפוס תשומת לב ובוודאי מתאימים להתנהלותה של התובעת".
 
"במסגרת המשחק הטלוויזיוני נכלאה התובעת מרצונה במתחם סגור, שאינו אינו מאפשר פרטיות", ציין השופט בהחלטתו. "חתימה על הסכם בו נרשם כי המשתתף בתכנית להיות חשוף לצילום במשך כל שעות היממה, וכי הקלטות הצילומים יופצו ויוצגו וכך גם פרטיו האישיים – עשויה לאיין קיום יסודות העוולה של פגיעה בפרטיות. בנוסף, חתימה על הסכם בו נכלא אדם מרצונו – עשויה למנוע טענה עתידית לפיה אדם נכלא בניגוד לרצונו".
 

עם זאת, בנוגע לטענתה של קנטי ללשון הרע קבע השופט, כי קנטי הוכפשה, בכך שנטען כלפיה כי היא מרביצה לחיילי צה"ל וקראה להם "נאצים" ושהיא מכחישת שואה. "כאשר מואשמת תובעת בכ שהיא מכה חיילים, מכנה אותם בביטוי הטעון והקשה "נאצים" ואף מכחישה את עברו הקרוב של העם היהודי ואת אסון השואה יש הרי בכ כדי לפגוע בשמה הטוב של התובעת, להוציאה מכלל העם ולבזותה", כתב. "דיני מדינת ישראל חלים גם במסגרת תכניות טלוויזיה בה נוטלים חלק משתתפים, לרבות תכניות מסוג הריאליטי".