אבנר הררי, מי שכונה בעבר כ"מחסל של העולם התחתון", ונחשד בהטמנת מטענים תחת רכביהם של כוכבים רבים, בהם מרגלית צנעני, איש העסקים מאיר שמיר ושחקן הכדורגל קובי מוסא, התראיין היום (ראשון) לערוץ 2 וטען כי אין למשטרה ראיות הקושרות אותו למעשים. "זה עוול מה שעשו לי", אמר הררי והסביר: "מאשימים אותי שאני שלחתי בנאדם אין למשטרה עד ראייה, אין להם מניע, אין להם כלום".



"ההאזנות הן שיחות חולין", הסביר הררי. "זה הכל זה בנאדם שהוא קרוב משפחה שלי, הם עובדים אסטרטגית, כמו בהישרדות, רק להפליל אותי בלי ראיות, בלי כלום", הוא התעקש. את יחסיו עם צנעני הגדיר מי שחשוד בהטמנת מטען תחת רכבה כידידותיים. לטענתו. הררי טען כי צנעני "מסרה עדות ואמרה שאין לי שום קשר לעניין", הוא אמר ואף הוסיף כי הזמרת היא חברה טובה שלו ואמר כי הוא היה "מופיע איתה בכל המקומות בארץ, היינו באילת ביחד". 



רכבה של מרגלית צנעני לאחר שהוטמן בו מטען. צילום: משטרת ישראל
רכבה של מרגלית צנעני לאחר שהוטמן בו מטען. צילום: משטרת ישראל



החוליה נתפסה על חם



כזכור, הררי חשוד בסדרת מקרים של הנחת מטענים נגד סלבריטאים שאירעו במהלך השנה האחרונה, כאשר בפברואר 2017 נתפסה החוליה על חם כשהיא מטמינה מטען מתחת לרכבו של שחקן הכדורגל קובי מוסא.
הבלשים עצרו סמוך לרכב את אבישי בן דוד, צעיר בן 31 תושב ראשון לציון, בחשד שהטמין את המטען. לאחר מכן נעצר גם העבריין אבנר הררי. כבר הררי הכחיש את המיוחס לו במהלך הדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "יצאתי, תליתי את החליפה במשטרה סובלים מחוסר רייטינג. משעמם להם. הידיים שלי נקיות כמו משי. עוצרים אותי סתם על לא עוול בכפי. לא ביצעתי שום פשע", אמר אז.