בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע היום (שני) את גביהו טגנה, תושב רחובות בן 22, בהריגת ברוך אנבייה, צעיר בן 18 תושב העיר, בדקירות סכין, באוקטובר 2016. טגנה הודה בביצוע המעשה במסגרת הסדר טיעון שחתם עם הפרקליטות. בהסדר אין הסכמה על העונש שיוטל עליו ובפרקליטות מתכוונים לבקש מבית המשפט לגזור עליו עונש כבד. 
 
מפרקליטות מחוז מרכז נמסר בעקבות הכרעת הדין כי "טגנה הורשע בעבירת ההריגה אשר יוחסה לו בכתב האישום המקורי, לאחר שהתערב בקטטה בין המנוח וחברתו של טגנה, דקר את המנוח שלוש דקירות באמצעות סכין, פצע אותו בגופו, גרם לו לחתכים נוספים ואף השליך לעברו אבן, בעוד המנוח שוכב על הקרקע. מיד לאחר מכן נמלט טגנה מהמקום והשליך את הסכין בעזרתה דקר את המנוח. אנו מבקשים להשתתף בצערה של משפחת המנוח".
 
על פי כתב האישום המתוקן בו הודה טגנה, בינו לבין אנבייה הייתה היכרות קודמת והשניים התגוררו בשכונת קריית משה ברחובות. ב- 20/10/16 בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר, היו טגנה, בת זוגו, חברתה ואחרים, בהם אנבייה וחברו, ברחבת המתנ"ס בשכונה. באותו מועד, נשא טגנה סכין מטבח. בשלב מסוים, החל דין ודברים בין חברתה של בת הזוג לבין חברו של אנבייה, תוך שהחברה מטיחה האשמות בחברו של אנבייה, הנוגעות גם לו. 

השליך את הסכין אשר שימשה אותו במעשה
 

חברו של אנבייה עזב את המקום ולאחר זמן קצר שב יחד עם אנבייה. עם הגעתם התחדשו חילופי הדברים בין אנבייה וחברו לבין חברתה של בת הזוג של טגנה, וטגנה התקרב לצדדים וביקש מהם להירגע. בהמשך החלו אנבייה ובת זוגו של טגנה להתקוטט תוך חילופי דברים שכללו גם מהלומות. בשלב מסוים, בעת שהשניים מתקוטטים, כאשר אנבייה היה מעל לחברתו של טגנה, התערב טגנה ודקר את המנוח בגופו באמצעות הסכין שלוש דקירות וכן פצע אותו בגופו וגרם לו לחתכים נוספים. 
 
מיד אחר כך, נטל טגנה לידיו אבן, חזר אל המקום בו שכב אנבייה, השליכה לעברו ונמלט מהמקום. במהלך הימלטותו, השליך את הסכין אשר שימשה אותו בביצוע המעשה. טגנה נעצר על ידי המשטרה יומיים לאחר מכן בבית מכרו בעיר פתח תקווה. כתוצאה ממעשיו של טגנה, נפטר אנבייה מפצעיו בבית החולים זמן קצר לאחר האירוע. "הכתובת הייתה רשומה על הקיר. אם זה לא היה קורה למשפחה שלנו, זה היה קורה למישהו אחר", אמרה אמו של אנבייה, רבקה, למעריב, במהלך המשפט.