למרות המלצת חבר השופטים, והניסיון להגיע לפשרה בנושא, הודיעה היום (שני) הפרקליטות הצבאית על כישלון בשיחות בניסיון להגיע להסכם שיגשר בין הצדדים. הערב קיימו התובעת הצבאית הראשית, אל"ם שרון זגגי פנחס, וסא"ל (מיל') נדב ויסמן, פגישת משא ומתן עם עו"ד יורם שפטל, בא כוחו של אלאור אזריה, ובסופה הודיעו כי "הפערים בין הצדדים עודם משמעותיים ומהותיים, ואינם מאפשרים הגעה להסכמות". משמעות הדבר היא שחבר השופטים יהיה זה שיכריע האם הרשעתו של אזריה תישאר בעינה או תשונה.



עורך דין יורם שפטל אישר הערב שלא הושגה פשרה בפגישה, והוסיף כי הוא יגיב רשמית בנושא בהודעה שימסור לבית הדין הצבאי לערעורים. אזריה אמור לסיים את שירות החובה שלו בצה"ל ב-20 ביולי, וההערכות הן כי עד אז בית הדין הצבאי יכריע בערעורים ההדדיים על ההרשעה וקולת העונש. במידה ולא תתקבל עד אז הכרעה, יצטרך בית הדין לקבוע את המשך תנאי המעצר הפתוח של אזריה, כיוון שאז הוא כבר לא יהיה חייל בשירות חובה. 



גורם צבאי סיפר כי "הפגישה התנהלה באופן ענייני, מתוך מטרה לברר האם קיימת אפשרות מעשית להגיע להסכמות בתיק, למרות הפערים המשמעותיים בין הצדדים, ולמצות את המשא המתן". כזכור, לאחר שבית הדין לערעורים בקריה בת"א המליץ לשני הצדדים, במהלך דיון האחרון בערעורו של החייל היורה אלאור אזריה, לנסות להגיע לפשרה ביניהם בנושא, הזמינה התובעת הצבאית הראשית את עו"ד שפטל לפגישה עמה במטרה להגיע להסכמות. כעת לא אמור להתקיים דיון נוסף בערעור על גזר דינו של אזריה. אם לא תושג פשרה בפגישה, יחכו הצדדים להחלטה הסופית של בית הדין בסוגיה.

בדיון האחרון נידונו שני הערעורים - הן זה שהגיש מצדו של אזריה עו"ד יורם שפטל כנגד פסק הדין המקורי והן זה של התביעה הצבאית, שמבקשת להגדיל את עונש המאסר שלו. בסיכום הדיון נתנו השופטים שבוע לצדדים להחליט על אפשרות של הגעה לפשרה ביחס לערעורים. כזכור, באותו דיון, נשיא בית הדין לערעורים אלוף דורון פיילס רמז לשני הצדדים לבטל את הערעור. "בית הדין צריך להציע לצדדים ללכת לגישור. רק זה יכול להצמיח הסכמות", אמר, "זה תיק חשוב ועוסק בסולם הערכים של הצבא, זה תיק שיבהיר את הנורמות הערכיות בצה"ל". שפטל התפרץ אז לעברו ואמר: "אתה לא יכול להעלות עכשיו טיעון להרשעה".
התובע נדב ויסמן, כאמור, התנגד אף הוא, כשטען כי "זה תיק שצריך להסתיים בהכרעה שיפוטית". בתגובה לכך אמר השופט סגל כי "יש סוג של משפטים ששני הצדדים מפסידים בהם".