האם ענבל אור בדרך לשבוע בכלא? נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין קבע היום (ראשון), כי אם יזמית הנדל"ן לא תמציא את כל המסמכים שבית המשפט דרש, וכן תפרע את מלוא הפיגורים בתוך שבועיים, היא תיאסר למשך שבעה ימים. 

בכך נענה השופט אורנשטיין לבקשת המנהל המיוחד של נכסיה של אור, עו"ד איתן ארז, להשית עליה סנקציות ולקבוע כי היא ביזתה את צו בית המשפט. "בעל התפקיד כמו גם בית המשפט בא לקראת החייבת פעם אחר פעם, לפנים משורת הדין, נתן לה אורכות לתקן את ההפרה אך ללא הועיל. בנסיבות אלה שומה היה עלי להורות על הטלת סנקציה לאלתר". 
"עם זאת", המשיך אורנשטיין, "ושוב לפני ולפנים משורת הדין, תוך שמקובלת עלי עמדת באת כוח הכנ"ר, אשהה את כניסת הסנקציה לתוקף על מנת לאפשר לחייבת לתקן את מחדליה ועל מנת שתשכיל להפנים את החלטות בית המשפט ולבצען". 

השופט קבע כי על אור לתקן את כל הליקויים עד ל-18 ביולי בשעה 12. "לא תעשה כן החייבת עד לאותו מועד, תיאסר למשך שבעה ימים. על החייבת יהיה להתייצב במשטרה ישראל לשם ביצוע המעצר". 

כזכור, באפריל הוציא בית המשפט צו מעצר נגד אור, לאחר שלא התייצבה לדיון בעניינה. הנשיא אורנשטיין קבע כי היא ביזתה את בית המשפט והורה למשטרה לעצור אותה ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות. המפרק ביקש מהשופט אורנשטיין להוציא צו הבאה ולהורות למשטרה להביא את אור בפני בית משפט. לבקשה הצטרף עורך הדין אילון בריל, בא כוח כונס הנכסים הרשמי. אורנשטיין כתב בהחלטתו כי אור "לא התייצבה לדיון, הגם שהחלטה הודעה לה, כאמור בתצהיר שהוצג בפני, כמו גם שהיא אמורה לדעת על ההחלטה, לאור בקשת הדחייה שהוגשה על ידה". 
 
השופט קבע כי "בנסיבות אלה.. ניתן בזה צו הבאה לחייבת. משטרת ישראל מתבקשת לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה". עוד קבע השופט כי צו המעצר ניתן להמרה בהפקדת 50,000 ש"ח וחתימה על התחייבות שהיא תתייצב לדיון הבא שיקבע. 
 
בתגובה אמרה אז אור כי לקתה בדלקת ריאות ואף שלחה אישור, וכי היא בטוחה שמדובר בטעות.