מקרה נוסף של מורה שנאשם בביצוע עבירות מין בתלמידה: לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד אורי גלעד, תושב צור יצחק בן 36, המשמש מורה בבית ספר תיכון בהרצליה, בגין ריבוי עבירות של בעילה אסורה בהסכמה בתלמידה בת 16. מכתב האישום עולה כי המורה קיים יחסי מין עם התלמידה במספר הזדמנויות שונות, בין היתר בשטח בית הספר בזמן הלימודים ובמהלך טיול שנתי. לבית המשפט הוגשה גם בקשה לשחרר את המורה בתנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, גלעד שימש מחנך בתיכון מינואר האחרון. א' הייתה תלמידה בכיתה בה חינך. הוא החל לנהל עמה שיחות שכללו נושאים מיניים וכן שלחו זה לזאת מסרונים מיניים ותמונות אינטימיות. בנוסף, במהלך התקופה, קיימו השניים מפגשים בהם קיימו יחסי מין. בחלק מהמקרים התקיימו היחסים במהלך פעילות בית ספרית.
כך, באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, במסגרת סיור של המגמה שבה לימד הנאשם, ביקרו התלמידים בסרט באולם הסינמטק בהרצליה.  גלעד ניגש לקטינה בשורה האחרונה שבאולם וביצע בה מין אוראלי. לבקשת הקטינה, אשר חששה פן מי מהסובבים באולם יבחין במתרחש, חדל הנאשם ממעשיו. במקרה נוסף, במסגרת טיול שנתי מטעם בית הספר במאי, בשעות הערב, שהו המורה והתלמידה לבדם במחסן נטוש, שם בעל אותה.   

עוד נאשם גלעד בשיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה, בכך שכשנודע לו מפי הקטינה, כי דבר קיום הקשר האסור ביניהם נתגלה, הפציר בה לשנות מגרסתה ולמסור גרסה שקרית. כן דאג  למחוק התכתבויות מפלילות שונות שניהל עם הקטינה ותמונות. 
בכל זאת בידי התביעה התכתבויות ותמונות חלקיות שהצליחו לשחזר וכן הודעה מפורטת של הקטינה בדבר הקשר האסור עם המורה. גלעד מודה בעצם ניהול הקשר המיני האסור עם תלמידתו, אולם מכחיש קיום מגע פיזי כלשהו עמה, כאשר על פי גרסתו, הקשר הרומנטי בין השניים הסתכם באמירות והתבטאויות הנושאות אופי מיני בלבד. 

"מדובר בתלונת שווא"

עו"ד נגה ויזל, פרקליטתו של הנאשם, מסרה בתגובה: "הדלפותיה של משטרת ישראל לתקשורת אודות כתב האישום עוד בטרם נדון התיק בבית המשפט והוצג למרשי הינם עבירה חמורה הפוגעת בזכותו של אדם להגן על שמו הטוב, וחמור מכך - חושפת פרטים שהביאו לזיהוייה של המתלוננת. אין לעבור על כך לסדר היום".

"באשר להאשמות, מדובר בתלונת שווא - דבר שהפך נפוץ לצערנו בישראל ופוגע באנשים רבים. לא רק שמרשי לא קיים מגע מיני כלשהו עם המתלוננת, הוא אף הדף ניסיונות מגע מצדה. יתרה מכך, מרשי התריע לאורך כל שנת הלימודים ליועצת בית הספר על מצבה הנפשי, התלותיות שפיתחה בו ועל טענותיה החוזרות כי התאהבה בו וביקש עזרה. הוא אף ביקש מפורשות שלא ללוות אותה בטיול השנתי, אך בקשותיו לא נענו והוא מצא עצמו הודף את תלמידתו המנסה לנשק אותו. מרשי הינו מורה ומחנך מסור, המוערך מאוד על ידי תלמידיו וצוות בית הספר. הסיפור אותו המשטרה מנסה לצייר אינו תואם את המציאות וגורם פגיעה חמורה למרשי ולמשפחתו. אנו נגיב לטענות במלואן בבית המשפט", הוסיפה.