פרסום ראשון: האחות התלוננה במשטרה נגד אחיה - אך בכל זאת הוא ניסה לרצוח אותה. כך עולה מכתב אישום שהוגש אתמול נגד תושב טייבה בן 34. בהא ג'באלי הואשם כי ניסה לדקור למוות את אחותו, שמתגוררת בשכנות אליו. אמם, שניסתה להגן על בתה בגופה, נפצעה אף היא. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. 



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, האחות חששה מאחיה מזה זמן רב ואף פנתה למשטרה והתלוננה נגדו, אך הוא המשיך להתגורר בסמוך אליה, לאחותם הנוספת ואל אמם. בבוקר האירוע, 2 ביולי, יצאה האחות מביתה וכאשר הגיעה לחניית רכבה שמעה קול שיעול חזק. היא שאלה מי זה וג'באלי השיב לה: "זה אני".



האחות, אשר הופתעה לפגוש את אחיה בחנייה ובשל חששה מפניו, שבה לתוך ביתה וביקשה מהאם ללוות אותה לרכבה. כשהגיעה בסמוך לרכב, ג'באלי, אשר החזיק בידו סכין, זינק לעברה, הכה אותה והפיל אותה לרצפה. הוא דקר אותה דקירות רבות. האחות צעקה מכאב ובשלב מסוים העמידה פני מתה כדי שיניח לה.



האם צעקה לעבר בנה שיעזוב את האחות וניסתה להרחיקו ממנה, ואחזה בידו. בתגובה לכך, דקר ג'באלי את אמו בסנטרה ובזרועה. בשלב זה ברחה האם, נכנסה בחזרה לביתה, זעקה לעזרה דרך חלון הבית והתקשרה לקרובת משפחה, שהתקשרה למשטרה. אך ג'באלי לא הרפה מאחותו וחתך את עורפה. בשלב מסוים, הצליחה האחות להשתחרר מהנאשם ונמלטה לתוך ביתה. ג'באלי שאל אותה "לאן את הולכת?", ניקה את הסכין, רדף אחריה אך לא הצליח לתפוס אותה וברח מהמקום.



שכנים הצמידו מגבת לצווארה של האחות כדי לעצור את הדם והיא פונתה לבית החולים. ג'באלי נעצר בביתו למחרת, לאחר ששוטרים נאלצו לפרוץ את הדלת ולנטרלו באמצעות אקדח טייזר. כתב האישום מייחס לג'באלי ניסיון לרצח של אחותו, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות של אמו, והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.



בעברו של ג'באלי הרשעות רבות בגין ביצוע עבירות רבות, ביניהן עבירות אלימות, סמים, רכוש ואיומים והוא נשא מאסרים בפועל. בחקירתו הראשונה טען ג'באלי כי לא היה כלל בבית אמו. לדבריו בזמן האירוע טייל בטייבה עם חבריו.



סנגורו, עורך הדין גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה כי "בשלב הזה אנחנו ממתינים לקבלת חומר החקירה. נלמד אותו ונגיב בבית המשפט". ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "אין בכוונתנו לפרט דבר מעבר לאמור בכתב האישום".