לאחר הדיווחים על כך שמיקי גנור, מהחשודים המרכזיים בפרשת הצוללות, עשוי להפוך לעד מדינה בפרשה, ועל רקע הארכת מעצרו עד יום חמישי הקרוב, טען היום (שני) העיתונאי רביב דרוקר, אשר חשף את הפרשה יחד עם בן כספית, בתכניתו של האחרון ב-103FM כי "מדובר ברעידת אדמה, וכולם מבינים את זה". הוא הוסיף כי "הוא יצטרך למסור עדות על מישהו מאוד משמעותי כדי לקבל הקלות בעונשו".



"אין לי סולם ריכטר, אבל זאת רעידת אדמה. כולם מבינים את זה", קבע העיתונאי בפתח דבריו, והוסיף: "זאת לא הערכת מומחה, אם אתה נותן לו הסכם, זה אומר שהוא נותן לך יותר, יותר גבוה, יותר חזק. הוא מסובך מעל הראש אם יש נגדו ראיות על שוחד בעבירות ביטחון".



בהתייחס לשאלה האם ראש הממשלה עשוי להיפגע מההתפתחות האחרונה, אמר דרוקר: "אני לא רוצה להגיד נתניהו, אבל הוא נותן מישהו מאוד משמעותי, כי כמו עם פינטו ודכנר, שכדי לקבל הקלה, אתה צריך לתת הרבה".





לדבריו, "לדעתי לא היה לו מגע עם נתניהו. ראש הממשלה מכחיש כל קשר איתו, אני לא מעריך שהוא משקר, כי הוא אדם חכם ויודע שיכול לצוץ מישהו שיגיד אחרת. אם היה קשר ביניהם, אולי היו מסלולים עקיפים. יש מצב שכל זה קורס, האינדיקציה נשענת על חצי משפט. אולי הוא מפליל אחרים שאנחנו לא חושבים עליהם, אולי אותם הוא רוצה להפליל".


בתוך כך, עיתונאי חדשות 10 הוסיף כי להערכתו יש אפשרות שבמשטרה יפעלו באופן דומה גם מול אבריאל בר יוסף, החשוד אף הוא במעורבות בפרשה: "בטוח שהחוקרים רוצים להפעיל לחץ גם על אבריאל בר יוסף. עורך דין נתי שמחוני התפטר, וזה משהו מכוער. עורכי דין פליליים לא מייצגים עדי מדינה. אם הוא נכנס למשא ומתן, הם עוזבים אותו. יש לי אינדיקציה ברורה שאני יודע שיש עד מדינה".