שנה וחצי מאסר ו-21 חודשי מאסר – זה העונש בגין ניסיון לחסל עד מדינה נגד בכירי ארגוני הפשיעה בישראל. בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) על איתי סנקר ומשה בן נתן בהתאמה, את העונשים הללו. כמו כן הוטל עליהם לשלם לעד המדינה פיצויים בסכום של 30 אלף שקל. המאסרים יחושבו מיום מעצרם של השניים, כך שסנקר ירצה עוד 10 חודשי מאסר ובן נתן 13 חודשים.



השניים הורשעו, במסגרת הסדר טיעון, בקשירת קשר לביצוע פשע וחבלה בנסיבות מחמירות לאחר שקשרו קשר לפגוע בעד המדינה בפרשה 1131. שיקולי הפרקליטות להגעה להסדר היו העובדה שפגיעתו של העד הייתה מינורית, העובדה שמדובר בתיק עם ראיות נסיבתיות והערות בית המשפט באשר לרף הענישה הראוי בנסיבות התיק. 
 
על פי כתב האישום המתוקן, בו הודו הנאשמים במסגרת הסדר הטיעון, בינם לבין עד המדינה היכרות מוקדמת. טרם עדותו נגד חבריהם, קשרו הנאשמים קשר לפגוע בו. באוגוסט 2015, בשעות הבוקר, הגיעו הנאשמים עם כלי רכב לחניית פארק הסמוך למקום מגוריו של העד בבת ים, והמתינו להגעתו למקום, כשהם חמושים באקדחים. בהמשך ירד העד עם חברו לפארק. כאשר הבחינו סנקר ובן נתן בעד, רצו לכיוונו וירו לעברו מספר יריות וזה החל להימלט מהמקום. 
 

לאחר מכן, השליכו הנאשמים את אחד האקדחים, נכנסו לרכב ונמלטו מממנו בנסיעה לכיוון מזרח. כתוצאה מירי הנאשמים לעברו, חדר קליע לידו הימנית של העד, ונגרם לו שבר. הוא נותח ואושפז למשך שלושה ימים בבית חולים. אך מעשיהם לא שינו את מהלך המשפט בתיק 1131, בו צפוי העד להעיד בעניין שורת חיסולים בעולם התחתון. את עדותו נגדם באשר לפגיעה בהם הם הצליחו למנוע, בכך שחתמו על הסדר הטיעון.