"אלימות בוטה, הכוללת סטירות חזקות בפנים, והתעלמות מרצון הנפגעות", כך הגדיר בית המשפט המחוזי בתל אביב את מעשיו של אסף זליג, תושב בת ים בן 33, בעת שגזר עליו היום (שלישי) 18 שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי ופיצויים בסך 125 אלף שקל, בגין שורת מעשי אונס ואלימות כלפי שלוש מתלוננות. על פי הכרעת הדין, הכיר זליג את שתי קורבנותיו העיקריות, וניצל את קשייהן ורגישותן המיוחדות כדי לספק את דחפיו המיניים.

השופטים הדגישו בגזר הדין כי לא מדובר היה בפגישות בין המורשע לקורבנותיו, ש"גלשו" למקומות בלתי צפויים, אלא במעשי אונס ברוטליים, שהתאפשרו בשל היכרותן עמו.
באחד המקרים, שאירע בחודש אפריל של שנת 2014, הורשע זליג בכך שניצל את היכרותו הקודמת עם המתלוננת ואת העובדה שבן זוגה לשעבר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה עם בת זוג חדשה. המתלוננת, שלא רצתה שהנאשם יבקר אותה, נמנעה מלשלוח לו את כתובתה, אך הוא הגיע לאזור מגוריה ויצר עמה קשר טלפוני בכל זאת.

לאחר שהגיע לדירתה של המתלוננת, הקים אותה זליג ממקומה וגרר אותה בכוח לחדר השינה, כאשר היא מנסה להיאחז במשקוף הדלת, בוכה ומבקשת מהנאשם שיניח לה ואמרה לו כי אינה מעוניינת לקיים עמו יחסי מין, אך הנאשם השיב "אבל אני רוצה" ואנס אותה תוך שהוא מכה בה בחוזקה.

"התנהגות דורסנית"

בגזר הדין, ציינו השופטים את האכזריות והברוטליות במעשיו של זליג. "נראה כי, כל אימת שהנאשם נתקל בסירוב, הוא מגיב באלימות כדי להתגבר על הדחייה. אנו עדים לחוסר יכולתו של הנאשם להשלים עם סירוב ולהתנהגות דורסנית מול חוסר רצונם של הנשים לקיים עמו יחסי מין".

השופטים ציינו בנוסף: "הנאשם הכיר את המתלוננות והיה מודע לרגישותן המיוחדת, בשל קשיי העבר וניצל את מה שנראה לו כחולשה לסיפוק דחפיו המיניים. אין מדובר בפגישות ש"גלשו" למקומות בלתי צפויים, אלא במעשי אונס ברוטליים שהתאפשרו בשל ההיכרות עם הקורבנות".