פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תאמר חוג'יראת בן 27 מחיפה ונגד קארין סמנודי מתל אביב בת 25 בגין רצח, שוד, הצתה ושיבוש מהלכי משפט. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד עינבל ברנסון, עולה כי המנוח יורי בוגוזמוב ז"ל, יליד 1961 ובני זוג התגוררו בשכנות באותו בניין ברחוב סירקין 5 בחיפה. הנאשמים שלא עבדו למחייתם, ביקשו במספר הזדמנויות מהמנוח כספים והוא מסר להם.



מספר ימים לפני האירוע, ביקשו הנאשמים מהמנוח שייתן להם כסף. הנאשמים התלוו אל בוגוזמוב, שמשך סכום של 2,000 שקלים ממכשיר כספומט בבנק הפועלים ברחוב הנביאים 18 בחיפה, ומסר להם חלק ממנו. עוד עולה, כי ביום האירוע בסביבות השעה 06:30, החליטו הנאשמים לחזור שוב ולבקש מהמנוח כסף.



חוג'יראת נטל עמו סכין מטבח, ועלה יחד עם סמנודי במדרגות בדרך לדירתו של המנוח. מיד לאחר מכן היא נעלה את הדלת. הנאשם, דרש מהמנוח שייתן להם כסף, משסרב הוציא הנאשם סכין, הצמידה לצווארו ואיים עליו באמצעותה שימסור להם את כרטיס האשראי שלו. המנוח הצביע על מיקומו של כרטיס האשראי והנאשמת יצאה מהדירה על מנת למשוך באמצעותו כספים. במהלך האירוע, דקר הנאשם למוות את המנוח.



בהמשך, סמנודי שבה לדירה, לאחר שביצעה מספר ניסיונות למשוך כסף מחשבונו של המנוח אולם ללא הצלחה. הם חיטטו בחפציו במשך פרק זמן ממושך בחיפוש אחר כסף. הנאשמת מצאה שקית ובה מטבעות בסך 23 שקלים, אותם גנבו ובהמשך, בנוכחותה ובידיעתה של הנאשמת הצית הנאשם את הדירה והשניים נמלטו ממנה.



עו"ד בוריס שרמן שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את האישה שמואשמת ברצח מסר בתגובה: "מדובר בצעירה ללא עבר פלילי שסבלה מאלימות קשה מצד בן זוגה, ואף הוגשו כנגדו תלונות על אלימות. לטענתה, כל מעורבותה באירוע הטרגי היא תולדה של האלימות והפחד שהפעיל כלפיה בן זוגה, לאור זאת אפילו לדעת התביעה, חלקה באירוע הוא קטן".