פרקליטות מחוז חיפה הודיעה היום (ראשון) כי בכוונתה להגיש כתב אישום בגין מעשים מוגנים נגד השחקן משה איבגי בכפוף לשימוע. פרקליטו, עורך הדין ציון אמיר, נשאל הערב ע"י בן כספית ואריה אלדד ב-103FM האם הופתע מההחלטה וענה: "אי אפשר להיות מופתע במדינה הזו מכלום. תיק שמגיע למשטרה הוא תמיד מסוכן. הייתה מידה מסוימת של הפתעה והכרתי את החומרים. היה כבר נדמה שזה לא תיק מורכב כמו הצוללות חשבתי שאם חלפה שנה אז יש לזה משמעות".



נכתב בכתב האישום שאיבגי נטפל למישהי בדוכן פלאפל. אתה מכיר את הסיפור הזה?

"אני מכיר את הנושא הזה. תמוה מאוד. הוא נחקר גם עליו. צריך להתייחס לאירועים האלה ברצינות. איבגי מכחיש כל טענה כזו. אני רוצה להתייחס למה שהפרקליטות שלחה לי. הוא מכחיש בכל תוקף. בהודעה שהם שלחו הם כתבו שיש בכוונתם לשקול כתב אישום בכפוף לשימוע, אז אולי בכל זאת, אחרי שישמעו אותנו, מישהו שם יחשוב שאין היגיון בלתת לאיבגי להתענות במשך תקופה ארוכה בין בתי המשפט".
כספית: הייתה זמרת מפורסמת בישראל שנרדמה והתעוררה בבוקר עם שלושה גברים מהברנז'ה והיא אמרה 'טוב ככה זה בבוהמה'. אולי איבגי חשב שמותר לו לשלוח ידיים ואילו הממזרים שינו את החוקים ולא אמרו לו?

אמיר: "תראה, זו לא טענה מופרכת משום שעבירה תמיד תתקיים כאשר יש שני יסודות - נפשי ועובדתי. לא די במעשה. הטענה שהרגע העלית לגבי הברנז'ה יש בה משהו שיכול לקעקע את היסוד הנפשי. נמשיך להמתין. המתנו שנה נמתין עוד ואני מקווה שנגיע לחוף מבטחים".