שבעה חודשים לאחר הפרסום בגלי צה"ל, בו טען העיתונאי אראל סג"ל כי עיתונאי חדשות 10 רביב דרוקר ניסה למנוע את מינויו של מח"ט גבעתי לשעבר, עופר וינטר, משיקולים זרים, פרסם הבוקר (ראשון) סג"ל הבהרה בשידור: "אין לי כל ראייה שדרוקר פעל ממניע אידאולוגי".

"לפני מספר חודשים פרסמנו כאן בתכנית טענות כנגד חדשות 10 ורביב דרוקר בקשר לקידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי", אמר סג"ל. "לאחר שיח שהתנהל בין הצדדים אני מבקש להבהיר כי בהתייחס לטענה כי דרוקר ניסה להפיל את מח"ט גבעתי מטעמים אידיאולוגיים, מדובר בפרשנות שלי לדברים, ואין לי כל ראיה למניע האידיאולוגי".
ההבהרה של סג"ל באה לאחר שעו"ד עודד סבוראי, שהתראיין בעניין בתכניתו של סג"ל לפני כחצי שנה כבר הבהיר מצידו: "לא טענתי בשידור בגלי צה"ל שיש לי ידיעה או הוכחה כי מר רביב דרוקר ניסה למנוע את קידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי, ואינני טוען כך גם היום".

עפר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון
עפר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון
לאחר שבעבר סג"ל אמר כי "אנחנו לא מפחדים להגיע למשפט", הסתיימה הפרשה מחוץ לכתליו. לאחר השידור המדובר, הגישה חדשות 10, באמצעות עו"ד עיינה נוימן ממשרד פישר-בכר, תביעת לשון הרע נגד גלי-צה"ל בעניין. במרכז התביעה, סותרת חדשות 10 את הטענה שהשמיעה גלי-צה"ל, שלפיה הדברים שהשמיעו סג"ל וריקלין נגד רביב דרוקר, כאילו ניסה מטעמים אידאולוגיים ל"הפיל" את תא"ל וינטר, היו בגדר "פרשנות" בלבד של השניים. 

חדשות 10 ציטטה לצורך כך בכתב התביעה את דבריהם המפורשים של סג"ל וריקלין באותו שידור ממש בגלי-צה"ל: "הדברים ברורים ומגובים. יש לנו את העדויות של האנשים שהיו שם. שום דבר פה הוא לא מילה של עודד סבוראי ועופר וינטר מול הדברים. אני רוצה להישאר בסיפור, כדי שלא נהיה בפרשנויות". כאמור, היום פרסם סג"ל הבהרה בעניין שלפיה אין לו כל ראייה שדרוקר פעל ממניע אידאולוגי. 
מחדשות 10 נמסר בתגובה: ההבהרה במקומה, ואנו שמחים שלא נדרשנו להגיע להכרעה של בית משפט אל מול כלי תקשורת אחר.