לאחר שאמש פורסם כי הנשיא ראובן ריבלין החליט לדחות את בקשתו של הנשיא לשעבר משה קצב, לבטל את תנאי שחרורו, הגיב היום (שני) לדברים עורך דינו של קצב, עו"ד ציון אמיר בתכניתם של משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו FM103. 



 



"זו החלטה שאותי מקוממת", אמר עו"ד אמיר, "קשה להשלים עמה. זה לא היה צריך להיות. החוק אומר משהו מסוים וקובע תכליות מדוע להגביל תנועה של אדם. נשיא המדינה הנכבד כתב לי כי הבקשה של הנשיא לשעבר משה קצב היא בקשה יוצאת דופן. אני תוהה אם בקשתו של אולמרט גם היא הייתה יוצאת דופן. כאשר אולמרט יצא לחופשי, כבר בחלוף יממה אחת, כל ההגבלות כלפיו בוטלו כאילו לא היו מעולם".

עו"ד אמיר סיפר על ההגבלות המוטלות על קצב. "שורת הגבלות די מיותרות. הוא לא יכול להתראיין, הוא לא יכול לנסוע לחו"ל, הוא צריך לנסוע לטיפול בירושלים כל שבוע, פרטני וקבוצתי. הוא צריך להיות במעצר בית לילי. זה נורא ואיום, הוא לא יוכל לצאת עם אשתו בערב או לבקר את אמו החולה בבית החולים. אלו מגבלות שלא משרתות שום מטרה. אני חושב שזה משפיל ומבזה. לכל תנאי מגביל כזה צריכה להיות תכלית ראויה".

על הגעתו לכנס של מפלגת 'הליכוד' באשדוד אמר עו"ד אמיר: "הגעתי לכנס אינה קשורה לאיזשהו עניין משפטי. אני אוהב את העיר אשדוד, מאד אוהבים אותי שם. אני חבר של איריס ויואל נפתלי ובאתי לבקר". כשנשאל אם בכוונתו להצטרף לפוליטיקה השיב: "אנשי הליכוד הם אנשים טובים והם לאורך שנים רוצים לראות אותי מצטרף. זה אולי יקרה ואולי לא יקרה. אם יקראו לי לדגל אני אשקול את האופציה".


עריכה: איתמר זיגלמן