עוד מקרה של תרמית בה אישה צעירה התאהבה בגבר נשוי ששיקר לה ורימה אותה. עורכת הדין ענבר לב, מומחה לדיני משפחה, שוחחה עם גבי גזית בתכניתו ב-FM103 על מרשתה, שחוותה מערכת יחסים עם גבר בזהות בדויה: "הלקוחה שלי היא עורכת דין ומה שקרה לה יכול לקרות לכל אחת אחרת. בגיל 30 היא חיפשה את בכיר ליבה באינטרנט כפי שעושות נשים רבות. היא הכירה בחור שהציג עצמו כרווק ויצאה עמו במשך חצי שנה. לצערה היא פגשה נוכל".





"מרשתי היא בחורה שומרת שבת וחסודה שלא רצתה לפנות למגזר החרדי באמצעות שידוך אלא רצתה להכיר את אהובה בדרכה", המשיכה וסיפרה עו"ד לב, "היא סמכה על הקריטריונים של אותו אתר בו גלשה שיסנן את הרמאים והנוכלים. היא הגיעה אל ביתו של אותו בחור שסיפר לה שהוא בונה בית ולכן גר אצל חבר". 


"לא מדובר באישה תל אביבית שיוצאת לבלות אלא בבחורה מבית טוב", מדגישה עו"ד לב, "היא הייתה בתולה והחליטה לתת את גופה עבורו ואף הכירה אותו למשפחה שלה. לבסוף היא גילתה שהוא נשוי ואינו עובד איפה שאמר לה. היא החליטה ולתבוע אותו בעילה לנזיקין ולהאשים אותו בתרמית. הוא גרם לה לנזק שדרש ממנה טיפולים פסיכולוגיים בעלות גבוהה ולכן היא דורשת ממנו פיצויים על סך 450 אלף שקלים".

בתשובה לשאלה כיצד ניתן להימנע ממצבים כאלו אמרה לב ש"אפילו בדיקת תעודת הזהות אינה בהכרח הפתרון כי ניתן לזייף אותה. אני ממליצה לנשים ללכת לביתו של הגבר ולחפש סימנים. אפשר לבדוק בגוגל כל אדם. אפשר להתקשר למקום עבודה שלו ולבדוק שאותו אדם אכן עובד שם, ניתן גם לבקש להיפגש עם החברים שלו. חפשו סימנים לוודא את אמינותו של הגבר".

עריכה: איתמר זיגלמן