תושב רמלה בן 21 הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בלוד לאחר שדקר, לפי החשד, את אמו מספר רב של פעמים, על רקע חשדו כי היא "פוגעת בכבוד המשפחה", כל זאת בעת שהאם נמצאת בחודש הרביעי להריונה. לבית המשפט הוגשה גם בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



בפרקליטות מחוז מרכז, שהגישה את כתב האישום, התלבטו אם להאשים את הצעיר בניסיון רצח ולבסוף הוחלט לייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, על רקע חשדו שאמו פוגעת בכבוד משפחתם, החליט הנאשם לפגוע בה. ב-21 באוגוסט יצר הנאשם קשר עם אמו וביקש ממנה להגיע לבית סבתו, בטענת שווא לפיה סבתו זקוקה לה בדחיפות.



כעבור כחצי שעה הגיעה המתלוננת לבית עם בנותיה הקטנות. הנאשם ביקש מאמו לשוחח עמה ביחידות וירד לחצר הבית, לאחר שהצטייד בסכין אותה החביא בתוך מגבת. משיצאה האם התקרב אליה הנאשם ודקר אותה דקירות רבות. כתוצאה ממעשיו של בנה נפלה האם לקרקע ואיבדה את הכרתה, והוא חדל ממעשיו.



כעבור זמן קצר החלה האם לצעוק לעזרה, והנאשם התקרב אליה בשנית ודקר אותה דקירות רבות. בנותיה, אשר שמעו את זעקותיה, יצאו מהבית והבחינו במתרחש, החלו לצעוק והנאשם עזב את המקום בריצה. כתוצאה מהדקירות נגרמו לאם חתכים וחבלות.