פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד חיים קרוקוצקי, בן 60 מיישוב בשפלה, בגין ריבוי מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינה בנסיבות אינוס. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין שרה טל, בתקופה הרלוונטית הייתה המתלוננת קטינה בת 11 והתגוררה בשכנות לנאשם ביישוב בשפלה.



מהמסמך עולה כי לנאשם היה בית פרטי עם משק, שכולל חצר ובה מטע זיתים, פינת חי בה גידל בעלי חיים כגון סוסים, עזים ותרנגולות. בין השנים 2006 עד פברואר 2011, על בסיס יום יומי, המתלוננת נהגה להגיע לביתו של הנאשם, בשעות אחר הצהריים, כדי לשחק עם בעלי החיים במשק. לפני פברואר 2011, המתלוננת הפסיקה ללכת לביתו של הנאשם, זאת לאחר שחשפה את הפגיעות המיניות שביצע בה הנאשם בפני הוריה. לאחר זמן מה, הנאשם קרא למתלוננת, וזו אמרה לו שאם הוא יקרא לה שוב היא תספר להוריה ולמשטרה על מעשיו.



באחת מההזדמנויות, בשנת 2006, הגיעה המתלוננת לביתו של הנאשם. היא פנתה לנאשם ושאלה אותו על אופן הגעת בעלי חיים או ילדים לעולם. הנאשם, בתגובה, הדגים זאת על גופה וביצע בה מעשים מגונים. משלב זה ואילך, במהלך כל התקופה הרלוונטית, בכל הזדמנות בה נפגשו הנאשם והמתלוננת בבית הנאשם, על בסיס יום יומי, נגע הנאשם במתלוננת וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים.


הנאשם שלח לה הודעות, בהן כתב: "התגעגעתי אלייך". צילום: אינג'אימג'
הנאשם שלח לה הודעות, בהן כתב: "התגעגעתי אלייך". צילום: אינג'אימג'


בחלק מהמקרים, הנאשם נהג להתקשר לטלפון הנייד של המתלוננת וביקש ממנה להגיע לביתו. כמו כן, הנאשם שלח לה הודעות לטלפון הנייד שלה וכתב לה כי הוא מתגעגע אליה ורוצה לפגוש אותה. כמו כן, משהגיעה המתלוננת לבית הנאשם, היה אומר לה "התגעגעתי אלייך", "אני רוצה לראות את הגוף שלך" ו"אני רוצה שנעשה את זה".

בהמשך לכך, במספר רב של הזדמנויות, בתדירות יום יומית, בן ה-60 קרא למתלוננת להגיע למשק שבביתו, ומשהגיעה היה מבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים. מלבד זאת, בחלק מהמקרים, הוא הכניס את המתלוננת לביתו, קרא לה לעזור לו עם המחשב והראה לה במחשב סרטים פורנוגרפיים.

לאחר מכן, לקח החשוד את המתלוננת לחדר השינה שבביתו וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים. בשנת 2011, לאחר שהמתלוננת חשפה את מעשי הנאשם בפני הוריה, פגשה המתלוננת בנאשם באקראי ביישוב. הנאשם פנה אליה ואמר לה שלא כדאי לה לקיים יחסי מין עם מישהו שהיא לא אוהבת וכדאי לה להיזהר מכך. עוד אמר לה הנאשם "אני אוהב אותך, הרבה זמן לא ראיתי אותך, לא ראיתי לך, לא הצקתי לך, אני רוצה אותך".

בבקשת המעצר כתבה עו"ד טל כי "המשיב מסכן את בטחון הציבור בכלל ואת ביטחונם של קטינים בפרט. המשיב ביצע את המעשים במשך תקופה ממושכת של ארבע שנים, על בסיס יום יומי, ניצל את מצבה של הקטינה, בגילאים 11-15 ואת רצונה לשחק עם בעלי החיים במשק של המשיב, ניצל את תמימותה וקטינותה וזאת כדי לבצע בה את זממו ולנצל אותה ככלי לסיפוקו המיני".