עורכת הדין טלי גוטליב, ששופט בית המשפט העליון מני מזוז צעק לעברה "גברתי תסתום את הפה", התראיינה היום (שלישי) לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפרה על החוויה החריגה שעברה באולם בית המשפט העליון. 
כספית: נכנסת להיסטוריה היום. אילצת את מני מזוז, שופט העליון, להגיד לך בדיון 'גבירתי תסתום את הפה'
תשמע אני רוצה להגיד לך שאני ממש לא נכנסתי להיסטוריה. אני עורכת הדין היחידה שמסוגלת להילחם בעוולות כאלה מחפירות, שמתרחשות בחסות כותלי בית המשפט. תחשבו לעצמכם אם לא הייתי דואגת לקבל את הפרוטוקול לידיים שלי באותה שנייה, מי היה מאמין לי? ואתם יודעים כמה עורכי דין סופגים מהלומות כאלה, כי שופט שאומר אמירה כזו בוטה? 

אתה מראיין, ואתה מראיין נוקב. אתה מראיין אנשים מאוד קשים אני מעולם לא שמעתי אותך לא שולט בעצמך ואם אי פעם עשית את זה אני יודעת שאתה יודע לבקש סליחה.
 

אלדד: זה קורה הרבה?
זה קורה הרבה, חד וחלק, לא בהכרח אצל השופט מזוז. באתי לנהל את הקרב של הלקוח שלי, באתי לשכנע את שופט העליון בצדקת דרכי. 
כספית: איך זה התדרדר?
זה לא התדרדר. השופט התייחס אליי בזלזול מוחלט, ממש לא הטריד אותו הדיון ומה שיש לי לומר. אם הוא היה לומד איפוק לא היינו בשיחה הזו ומה שהכי מקומם ועצוב זה שאם הוא היה מתנצל כי אמרתי לו 'אדוני סמל מדינת ישראל מעל ראשך, ואתה לא תדבר איתי ככה' והוא פשוט ממשיך בדיון במקום לבקש סליחה. הייתי צריכה את תפוצת 'נאטו' של הפרסום הזה כדי להעמיד לשופט מראה מול הפנים ומה אומר השופט אומר שאני הפרעתי ואני התלהמתי.
כספית: אמרת לו לפני זה אם אני באה אליך ברע
אמרתי לו אדוני ברשות ביהמש אני רוצה להוסיף טענה והוא עונה לי גבירתי לא תאמר כעת אני מדבר כעת בצורה כל כך לא מכבדת לא מכבדת אותי עורכת דין במשך 18 שנה אני אדם לוחמני ואף אחד לא יחליש אותי. שופט צריך להכריע בזכויות ואמרתי לו 'אני לא מבינה, אני באה לאדוני ברע? אני לא מבינה', ואז הוא אומר לי 'גבירתי תסתום את הפה'. תבינו אנחנו לא יכולים לקבל אפילו לרגע שנציג בית המשפט ידבר ככה.